اخبار داغ

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

مقاومت، استراتژی نظام اسلامی در برابر استکباراست

مقاومت، استراتژی نظام اسلامی در برابر استکباراست
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مقاومت، استراتژی نظام اسلامی در برابر استکباراست و با این شیوه می توان توطئه های استکبار را خنثی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ آیت‌الله محسن اراکی، نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در اراک، گفت: روز قدس از ابتکارات حضرت امام برای معرفی مظلوم به دنیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز؛, ,

30

, 30, 30,

محسنی اراکی اظهار کرد: امروز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با مشتانی گره کرده آمده اند تا بگویند مردم مظلوم مسلمان به ویژه قدس و فلسطین را در هر زمان حمایت می کنیم.

,

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی سبب نابودی دشمن و محو کردن رژیم غاصب صهیونیستی از روی زمین خواهد شد، ادامه داد: ملت مؤمن و روزه دار امروز آمده اند تا از پیام خداوند متعال، امام راحل و شهدای والا مقام پاسداری کنند.

,

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشاره و بیان کرد: سال ها است که فلسطین درگیر این غده سرطانی در قلب جهان اسلام شده است.

,

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: البته مردم غزه توانسته اند با مقاومت، خاک خود را از دست دشمن صهیونیستی آزاد کنند و آزادی بخش بزرگی از لبنان در نتیجه مقاومت اسلامی شکل گرفته است.

,

وی با بیان اینکه ایران همواره در کنار جبهه مقاومت حضور دارد افزود: اگر مقاومت در جهان اسلام در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق با شکست مواجه شود یعنی مقاومت در کشور ما با شکست مواجه شده است.

,

محسنی اراکی با اشاره به اینکه مقاومت، استراتژی نظام اسلامی در برابر استکبار است، گفت:زمانی که دشمن از طریق جنگ نظامی، سیاسی، تهدید و ترور نتوانست کاری را  پیش ببرد اقدام به تحریم اقتصادی کشور کرد که امروز استراتژی ما مقاومت اقتصادی است.

,

29

, 29, 29,

وی بیان کرد: هدف دشمنان بر این قرار گرفته تا ما را در جبهه جنگ اقتصادی با شکست مواجه کنند اما مدیران و مسئولان ما به این امر واقف هستند و در حد توان جلوی این توطئه را می گیرند.

,

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه پایه و اساس استراتژی جمهوری اسلامی در نبرد با استکبار؛ اعتماد به نیروی خودی است بیان کرد: بر این اساس است که می توانیم با تکیه بر داشته ها در مقابل استکبار بایستیم.

,

 وی با بیان اینکه تکیه به دشمن و اعتماد به آنان برای حل شدن مشکلات و باز شدن گره های اقتصادی اشتباه بزرگی است افزود: بر این اساس هرگز نباید تصور کنیم در سایه همراهی با دشمنان گره مشکلات باز خواهد شد.

,

محسنی اراکی افزود: توجه به بیرون خود مشکلاتی را برای کشور به بار خواهد آورد که جبران آن در آینده مشکل خواهد بود.

,

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری به مشکلات اقتصادی کشور هم اشاره ای کرد و گفت: بهترین روش برای خارج شدن کشور از مشکلات توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

,

وی با یادآوری اینکه برخی از مسئولان حل مشکل اقتصادی کشور را در گرو افزایش تقاضا برای مصرف عنوان می کنند گفت: این موضوع متفاوت با سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

,

 

,

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: با مقاومت سیاسی ملت مقتدر شکل گرفت امروز در جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی نیز بایستی مقاومت کنیم، مسئولین و مردم آگاه هستند که جنگ امروز جبهه اقتصاد است و دشمن می‌خواهد در این جبهه ما را به شکست رساند.

,


وی افزود: دشمن از اقتدار امروز جمهوری اسلامی ابراز نگرانی می‌کند، ترس دشمنان و به ویژه استکبار موجب شده تا آنان جمهوری اسلامی را دست بالا بگیرند و بر تاثیرگذاری ایران در منطقه تاکید داشته باشند.

,
,



دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، مقاومت اقتصادی، استراتژی ملت ایران در نبرد اقتصادی است که از اصول و ارکان خاصی برخوردار است.

آیت‌الله اراکی گفت:اعتماد به توان داخلی، استعدادهای درونی و قدرت‌های داخلی اساس اول اقتصادمقاومتی است، عدم اعتماد به دشمن و اینکه راه حل را به دشمن گره نزنیم نگوئیم اگر دشمن چنین کرد وضع ما خوب می‌شود این اشتباه بزرگی است نباید راه حل گره مشکلات کشور را به دشمن گره بزنیم.

,
,
,
,
,



وی افزود: هیچ گاه راه حل را نباید در تصمیمات دشمن یافت چراکه آنان گره بر گره ما می‌زنند، تلاش همه جانبه برای تولید و پرورش استعدادهای درونی پایه سوم اقتصادمقاومتی است، زمانی اقتصاد در کشور رونق می‌گیرد که مصرف را کاهش دهیم، امروز برخی مسئولان عنوان می کنند که برای رونق گرفتن اقتصاد باید تقاضای مصرف تحریک شود اما اقتصاد مقاومتی یعنی افزایش رونق و تولید نه مصرف گرایی، تقاضای مصرف کم شود مشکل اقتصاد ما نیست مشکل این است که باید اراده ملی در جهت تولید و در جهت کار بیشتر تحریک شود.

,
,
,


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: مشکل‌ترین مشکل جوامع که در اقتصاد به زمین می‌خورند تنبلی و کم‌کاری و اعتماد به دیگران است باید روحیه کار و زمینه تولید را در کشور گسترش دهیم.

,
,


آیت‌الله اراکی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز حضور امت‌های اسلامی در راهپیمایی روز قدس موج عظیمی را در جهان به راه انداخته است که نشان از تقویت و روحیه مقاومت جوامع اسلامی دارد، مردم فلسطین این روز را جشن گرفته و یکپارچه فریاد "مرگ بر اسرائیل" سر می‌دهند امروز شاهدیم که اتحاد مقاومت علمای جوامع اسلام شکل گرفته است.

,
,


وی افزود: امروز راه مقاومت در جهان اسلام در حال دستیابی به اهداف بسیار بلندی است راه پیروزی آغاز شده است و اگر می‌بینیم مردم غزه توانستند خاک غزه را از چنگ صهیونیست آزاد کنند یا در جنوب لبنان به همچنین و حتی در سوریه نیز به همین منوال نتیجه تقویت روحیه مقاومت است، جنگ علیه مقاومت توطئه علیه سوریه را شکل داده است.

,
,


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهور رژیم غاصب صهیونیستی صراحتا اعلام کرد رنجی که سوریه امروز می‌کشد به خاطر حضور جبهه مقاومت است، امروز شاهدیم جریان مقاومت در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند.

,
,



وی یادآور شد: حزب الله مقتدر و ضد استکباری لبنان که افتخارش این است که آمریکا اعلام دشمنی با او می‌کند، نشانه آن است که حزب الله آنچنان خاری است در چشم استکبار جهانی که او را ناتوان کرده است امروز در جبهه مقاومت، شاهد حضور رزمندگان اسلامی از سراسر نقاط جهان هستیم که در مقابل آمریکا و کشورهای هم پیمان با او ایستاده‌اند.

,
,
,



آیت‌الله اراکی با اشاره به لزوم تقویت روحیه مقاومت گفت: اگر می‌گوئیم جنگ علیه مقاومت جنگ علیه ماست به خاطر این است که اگر مقاومت در جهان اسلام با شکست مواجه شود یعنی مقاومت در کشور ما با شکست مواجه شده است.

,
,
,



وی در بخش دیگری از سخنان خود یادی از شهدای مدافع حرم کرد و گفت: درود بر رزمندگان دور از وطن که برای حفظ عزت جامعه اسلامی جنگیدند و جان خود را نثار کردند.

 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: عزت با مقاومت حاصل می‌شود و امروز جبهه مقاومت پیروز است شاهدیم که جبهه مقاومت در عراق چگونه سرزمین‌های عراق را از دست داعش آزاد می‌کنند موج مقاومتی که با ایستادگی خود روحیه مقاومت را تقویت کرده‌اند.

آیت‌الله اراکی با اشاره به شکل‌گیری بسیج مستضعفین در سطح جهان خاطر نشان کرد: آن روز که امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را داد با وجود اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به این نهاد مردمی بود امروز شاهدیم در سوریه بسیج نویی شکل گرفته است که در مقابل استکبار پایبند ارزش‌هاست و برای حفظ ارزش‌ها مقاومت می‌کند.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه