اخبار داغ

مسئولین صدا سیما پاسخ گو باشند

تیغ نا مهربانی صدا و سیما بر گردن اهرمی ها

تیغ نا مهربانی صدا و سیما بر گردن اهرمی ها
صدا و سیمای استان بوشهر نوروز امسال با تولید و پخش برنامه ای ویژه به معرفی جاذبه های گردشگری استان پرداخت که هر شب اختصاص به معرفی جاذبه های گردشگری یکی از شهرهای استان داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل ازتنگستان نما،صدا و سیمای استان بوشهر نوروز امسال با تولید و پخش برنامه ای ویژه به معرفی جاذبه های گردشگری استان پرداخت که هر شب اختصاص به معرفی جاذبه های گردشگری یکی از شهرهای استان داشت.

برنامه شونشینی در یازده فروردین 93 اختصاص به جاذبه های گردشگری شهر اهرم داشت که این اثر تولیدی با نواقص زیادی همراه بود؛ تا جایی که در این برنامه پخش شده کوچه و خیابانهای شهر اهرم در دوسال گذشته به نمایش گذاشته شد.

حال آنکه شهر اهرم طی چند ماه اخیر شاهد تغیرات اساسی در مبلمان شهری بوده است. شنیده ها حکایت از آن دارند که این برنامه در روز ضبط شده و این در حالی است که تصاویر پخش شده در ویژه نامه مذکور، شب هنگام را نشان می دهد.

در قسمتهایی از این برنامه نیز با به تصویر کشیدن قلعه کلات به عنوان مقر فرماندهی قیام تنگستان در مقابل انگلیس متجاوز سعی در معرفی این اثر تاریخی داشت ولی بیشتر به معرفی موزه ریسعلی دلواری در شهر دلوار پرداخته شد.

 اکنون جا دارد مسئولین شهری در اهرم با اعلام موضع در این خصوص و مطالبه پاسخی روشن و قانع کننده از سوی مدیریت صدا و سیمای استان بوشهر مانع از تضییع حق مردم این شهر در معرفی جاذبه های آن به مخاطبین این رسانه استانی گردند.

حال صدا و سیمای بوشهر بهتر است بجای توجه ویژه به ساز نی انبان و مسائل حاشیه ای در تولیدات فرهنگی خود دقت بیشتری داشته باشد تا استان بوشهر و تمامی افتخارات آن به نحو مناسبی برای همگان معرفی شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, تنگستان نما،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه