اخبار داغ

آیت الله جنتی:

دشمن نمی‌تواند انقلاب اسلامی و فلسطین را از هم جدا کند/ آل سعود رو به زوال است

دشمن نمی‌تواند انقلاب اسلامی و فلسطین را از هم جدا کند/ آل سعود رو به زوال است
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا بداند نمی‌تواند انقلاب اسلامی و فلسطین را از هم جدا کند، تا زمانی که این انقلاب و نظام هست مرگ بر اسرائیل و آمریکا نیز خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز در راهپیمایی روز قدس در قم با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پیام ویژه‌ای به دشمنان دارد، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی پیام به آمریکا، آل سعود و دشمنان اسلام دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اضافه کرد: پیام حضور پرشور ملت این است که ما به حکم اسلام و اخلاق با فلسطینی‌ها و مظلومین در فلسطین یکی و برادر هستیم.

,

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه آمریکا بداند نمی‌تواند انقلاب اسلامی و فلسطین را از هم جدا کند، تصریح کرد: تا زمانی که این انقلاب و نظام هست مرگ بر اسرائیل و آمریکا نیز خواهد بود.

,

وی با اشاره به اتحاد مسلمانان تصریح کرد: در این مملکت همه در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند همانطور که در 22 بهمن شرکت می‌کنند و زیر سایه ولایت فقیه همواره این حرکت ادامه خواهد داشت.

,

آیت‌الله جنتی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: این مردم به اسلام و رهبر و انقلاب وفادار هستند و این راه تا نابودی قطعی اسرائیل ادامه دارد که این مهم دور نیست.

,

وی خطاب به آل سعود گفت: آل سعود بداند رو به زوال است و عمرشان به زودی تمام می‌شود و دشمن انقلاب اسلامی بداند که هرجا علیه این ملت وارد شود شکست می‌خورد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه