اخبار داغ

اعلام همبستگی یمنی‌ها با مردم فلسطین

اعلام همبستگی یمنی‌ها با مردم فلسطین
در حالی که طی چند روز گذشته حملات جنگنده‌های سعودی به یمن افزایش پیدا کرده است،‌ شهروندان یمنی برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین به خیابان‌های صنعا آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، در حالی که شهروندان یمنی درگیر هجوم عربستان به خاک کشورشان هستند در آخرین جمعه ماه رمضان برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


شبکه خبری «المسیره»، گزارش داد شهروندان یمنی از شهرها و مناطق اطراف صنعا (پایتخت این کشور) به مرکز شهر آمدند و پرچم فلسطین را بالای سر برده و تأکید کردند فلسطین همواره مهم ترین موضوع مسلمانان باقی می‌ماند.

از سوی دیگر در دیگر شهرهای یمن نیز تجمعات مردمی مشابهی برای اعلام وفاداری به فلسطین برگزار شد و یمنی‌ها تأکید کردند با وجود حملات وحشیانه عربستان به خاک یمن و فشار اقتصادی که به این کشور وارد شده یمن هرگز از پرونده فلسطین دست نخواهد کشید.

«محمد های الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلابی یمن نیز روز جمعه (امروز) تأکید کرد آنچه در قالب حمله به کشورهای عربی و اسلامی در خاورمیانه رخ می‌دهد تلاشی برای چشم پوشی از پرونده فلسطین است.

وی تأکید کرد کشورهای اسلامی و عربی از جمله ترکیه که اقدام به برقراری ارتباط با اسرائیل کرده‌اند بهتر است این مسأله را به همه‌پرسی بگذارند و از این اقدام عقب نشینی کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه