اخبار داغ

نتانیاهو: انتقال مالیات فلسطینی‌ها را قطع می‌کنیم

نتانیاهو: انتقال مالیات فلسطینی‌ها را قطع می‌کنیم
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از حمله شهادت طلبانه امروز صبح در الخلیل تصمیم به تنبیه مالی تشکیلات خودگردان گرفته و گفته که فعلاً مالیات جمع‌آوری شده از فلسطینی‌ها را به این تشکیلات نخواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس،  پس از حمله شهادت‌طلبانه یک جوان فلسطینی به صهیونیست‌ها در شهر الخلیل، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که انتقال مالیات جمع‌آوری شده از فلسطینی‌ها برای تشکیلات خودگردان را متوقف می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


دیروز بود که یک جوان مسلح فلسطینی، سرنشینان شهرک‌نشین یک خودرو را به رگبار بست؛ یکی از سرنشینان کشته شد و 3 نفر زخمی شدند.

کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جوان عامل حمله، به کودکان حاضر در خودرو شلیک نکرده است.

نتانیاهو در واکنش به این حمله از تنبیه مالی تشکیلات خودگردان خبر داد. صهیونیست‌ها به عنوان مأمور مالیاتی تشکیلات خودگردان در اراضی اشغالی عمل می‌کنند و پول‌ها را برای تشکیلات خودگردان ارسال می‌کنند؛ روندی که حالا قرار است قطع شود.

این البته اولین بار نیست که مالیات فلسطینی‌ها گروگان صهیونیست‌ها می‌شود.

دی ماه سال 1393 بود که رژیم صهیونیستی برای فشار آوردن به «محمود عباس» و برای ممانعت از به رسمیت شناخته شدن فلسطین در سازمان ملل و عدم شکایت از اسرائیل به دادگاه لاهه، 127 میلیون دلار از مالیات فلسطینی‌ها را ضبط کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه