اخبار داغ

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران اعلام کرد

صعود تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات جهانی ربوکاپ

صعود تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات جهانی ربوکاپ
رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران گفت: تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ آلمان به مرحله بعدی صعود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سرویس دانشگاهی شاخص، مرتضی موسی‌خانی با اشاره به شرکت تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ آلمان، اظهار کرد: این تیم در لیگ‌های امدادگر واقعی و انسان نمای رقابت‌های جهانی با کسب بیشترین امتیاز به عنوان سر گروه به مرحله بعد صعود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت‌های علمی دانشمندان ایرانی در علم رباتیک تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در علم رباتیک و بسیاری از علوم دیگر در خاورمیانه پیشرو است و به جز کشورهای اندکی که به تازگی وارد عرصه علم رباتیک شده‌اند، کشورهای زیادی با این علم بیگانه هستند.

,

این مسئول اعلام کرد: در این مرحله تیم امداد گر واقعی دانشگاه آزاد قزوین با تیم‌هایی از کشورهای تایلند، هلند، آمریکا و اتریش رقابت می کند.

,

موسی‌خانی گفت: در تیم انسان نما سایز کوچک هم، تیم mrl دانشگاه آزاد قزوین با غلبه بر تیم‌هایی از فرانسه و ژاپن به مرحله بعد صعود کرد.

,

وی ادامه داد: این تیم باید در این مرحله با تیم‌هایی از کشورهای فرانسه، اتریش، آلمان و انگلیس رقابت کند.

,

امسال این مسابقات با حضور کشورهای ایران، آلمان، آمریکا، پرتغال، اتریش، چین، برزیل، هلند، ترکیه، مکزیک، ژاپن، کانادا و سنگاپور برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه