اخبار داغ

مجید صفاتاج:

«دانش‌نامه فلسطین» تا پایان ماه رمضان به بازار کتاب می‌آید

«دانش‌نامه فلسطین» تا پایان ماه رمضان به بازار کتاب می‌آید
مجید صفاتاج از انتشار مجموعه 8 جلدی «دانش‌نامه فلسطین» تا پایان ماه رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید صفاتاج، محقق و پژوهشگر با اعلام این خبر که در روز شنبه، 26 تیر ماه، در ویژه برنامه «قدس ما را آزاد خواهد کرد» از مجموعه کتاب وی رونمایی می‌شود، اظهار کرد: این مجموعه 8 جلدی، دایرة المعارفی است با عنوان «دانش‌نامه فلسطین» که در نوع خود در جهان بی نظیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: این کتاب چهار هزار مدخل داشته و نگارش و تالیف آن مدت 20 سال ادامه داشته است و مورد تایید بسیاری از بزرگان سیاست، فرهنگ و ادب قرار گرفته است. بسیاری از فلسطینی‌هایی که در جریان نگارش این دانش‌نامه بوده‌اند، گفته‌اند اگر این اثر ترجمه شود به ترویج معارف فلسطین کمک می‌کند.

,

صفاتاج با بیان اینکه تاکنون 100 جلد کتاب تالیفی را به نگارش در آورده است، عنوان کرد: 72 جلد از این تعداد، به چاپ رسیده‌ است و اکثر کتاب‌هایم هم در حوزه انقلاب، مقاومت و بیداری اسلامی و صهیونیزم‌شناسی است.

,

این نویسنده و پژوهشگر همچنین درباره مجموعه کتاب‌های «دانش‌نامه فلسطین» گفت: در این دایرة‌المعارف در زمینه‌های مختلف همچون جغرافیا، تاریخ، اشخاص، فرهنگ، سیاست، اجتماع، آموزش و ... به کشور فلسطین پرداخته شده است. در واقع می‌توان گفت این دایرة المعارف از آب شروع می‌شود و تا یهودی‌سازی فلسطین خاتمه پیدا می‌کند.

,

وی گفت: مجموعه کتاب‌های «دانش‌نامه فلسطین» در 8 جلد و قطع رحلی دو ستونی تا پایان ماه رمضان توسط نشر آفاق روشن بیداری به بازار کتاب عرضه می شود. در حال حاضر شخصیت‌های برجسته ای همچون لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، مجتبی رحماندوست دبیر کل بیداری اسلامی، دکتر مصطفوی دختر حضرت امام (ره) و ... برای آن مقدمه می نویسند.

,

بیست و پنجمین نشست «کبوتران مسجد دوردست» با ویژه برنامه همایش ادبی «قدس ما را آزاد خواهد کرد» ساعت 17 شنبه 26 تیرماه با حضور جمعی از شاعران ایران و کشورهای منطقه در سالن مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

,

در این همایش در کنار شعرخوانی شاعرانی از ایران و کشورهای منطقه و رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع قدس، از تلاش‌های بی وقفۀ مجید صفاتاج، محقق و نویسندۀ حوزۀ مقاومت، تجلیل می شود.

,

ورود برای عموم علاقه‌مندان به این همایش آزاد است و  مخاطبان می‌توانند برای حضور در این برنامه، در زمان یاد شده به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه