اخبار داغ

شهردار سرخه خبر داد؛

احداث یک بوستان محلی و پارکینک شهری در مرکز شهر سرخه

احداث یک بوستان محلی و پارکینک شهری در مرکز شهر سرخه
شهردار سرخه از احداث یک بوستان محلی مجهز و پارکینگ شهری در مرکز این شهر خبر داد و گفت: در آینده نزدیک ودر صورت مهیا شدن امکانات مورد نیازآن،عملیات اجرایی ساخت بوستان آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، مصطفی فوادیان شب گذشته در نشستی با سرپرست فرمانداری سرخه با حضور اعضای شورای شهر با اشاره موقعیت جغرافیایی شهر سرخه بیان داشت: شهر سرخه با دارا بودن 262هکتار مساحت شهری و جمعیتی حدود 10000 نفر پتانسیل هاوظرفیت های ارزشمندی را داراست که میتوان با برنامه ریزی در راستای بهبود فضای شهری حرکت نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با بیان این مطلب که شهر سرخه دارای 65 هکتار بافت فرسوده است، افزود: درون این بافت فرسوده آثار تاریخی و باارزشی وجود داشته که بهسازی،تعمیروبهره برداری از آنها می تواندباعث پویایی و نشاط شهری و همچنین توسعه اقتصاد در منظر شهری شود.

,

شهردار سرخه از احداث یک بوستان محلی مجهز و پارکینگ شهری در مرکز شهر خبر داد و گفت: با هماهنگی های انجام شده با مدیریت آموزش و پرورش مراحل نهایی واگذاری زمین این مجموعه در حال انجام است که در آینده نزدیک ودر صورت مهیا شدن امکانات مورد نیازآن،عملیات اجرایی ساخت بوستان آغاز خواهد شد.

,

ابراهیمی رییس شورای شهر سرخه نیز گفت: شورای شهر سرخه همواره معتقد به نظام جمهوری اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه بوده و همراه با سیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به مردم شریف، متدین و انقلابی شهر سرخه همواره فعال و پویا بوده است.

,

وی بیان داشت: شوراری شهر سرخه به دور از هرگونه جناح و سیاسی بازی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه و آبادانی شهرستان گام برداشته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه