اخبار داغ

امام جمعه موقت فرمهین؛

کلنگ شهرک صنعتی فراهان در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی زده شود/ استقرار اداره تامین اجتماعی در فراهان خواسته بحق مردم است

کلنگ شهرک صنعتی فراهان در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی زده شود/ استقرار اداره تامین اجتماعی در فراهان خواسته بحق مردم است
امام جمعه موقت فرمهین گفت:استقرار اداره تامین اجتماعی خواسته به حق مردم فراهان است، چرا دولت هزینه پرداخت حقوق های نجومی را دارد اما هزینه استقرار اداره تامین اجتماعی در شهرستان ۳۰ هزار نفری فراهان را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام علی شاکری؛ امام جمعه موقت فرمهین در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به تخریب قبور ائمه بقیع گفت: در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری پس از اشغال مکه، وهابیان به سرکردگی عبدالعزیزبن سعود روی به مدینه آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر ، سرانجام آن را اشغال کردند و قبور ائمه بقیع را تخریب کردند.
 
وی افزود: هشتم شوال بهترین فرصت برای پرده برداری از کارنامه سیاه وهابیت و آل سعود در دشمنی با اهل بیت عصمت و طهارت بوده و باید مردم با جنایات این فرقه ضاله بیش از پیش آشنا شوند.
 
شاکری اظهار کرد: وهابیت به دنبال تفرقه افکنی میان امت اسلامی و عدم وحدت شیعه و سنی است و در این میان مسلمانان باید هوشیار و بصیر باشند.
 
امام جمعه موقت فرمهین با اشاره به حاکم بودن عدالت اجتماعی در جامعه اسلامی گفت: عدالت اجتماعی از مفاهیم مقدس و والایی است که قرآن کریم آن را به عنوان یکی از هدفهای بعثت انبیاء بیان کرده  و عدل و ظلم هم مربوط به حقوق و حدود مردم و یک موضوع اجتماعی است.
 
وی تحقق عدالت اجتماعی بین مردم را از اهداف امام(ره) در عمل دانست و افزود: ماجرای حقوق‌های نجومی، بی‌عدالتی‌ است، البته از سالیان گذشته شکاف طبقاتی محسوس بوده و اقشار ضعیف جامعه مورد فشار اقتصادی بوده و هستند.
 
شاکری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب خواستار برخورد با مفاسد اقتصادی و رسیدگی به پرداخت حقوق نجومی برخی مدیران دولتی شدند، اظهار کرد:  برقراری عدالت به معنای واقعی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است، در سال اقدام و عمل مردم خواستار اقدام عملی دولت در این زمینه و رسیدگی به پرداخت حقوق های نجومی هستند.
 
امام جمعه موقت فرمهین پرداخت حقوق‌های نجومی را مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: در شرایطی که اغلب مردم با مشکلات عدیده‌ اقتصادی و فشارهای زندگی مواجه هستند، روا نیست که عده‌ای مرفه بی‌درد حقوق‌های کلان دریافت کنند.
 
وی با بیان اینکه باید پرداخت‌های حقوق مدیران طبق قانون باشد، افزود: حقوق های واریز شده نجومی باید بررسی شود و اگر بر خلاف قانون انجام شده به بیت المال برگردد، مجریان سه قوا باید فرمایشات رهبرمعظم انقلاب را در زمینه حقوق های نامتعارف جامعه عمل بپوشانند و باید با مدیرانی که تخلف کرده اند برخورد قانونی و قاطع شود.
 
شاکری با اشاره به طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان اظهار کرد: حمایت های خوبی برای تسهیل شرایط سرمایه گذاری شهرک صنعتی آلومینیوم در فراهان صورت گرفته است، امیدواریم در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی، کلنگ شهرک صنعتی آلومینیوم فراهان زده شود.
 
امام جمعه موقت فرمهین با اشاره به نامگذاری روز ٢٥ تیر ماه هر سال به نام روز تامین‌ اجتماعی گفت: مهمترین تاثیر سازمانهای تامین اجتماعی در همه جای دنیا ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه است،  شهرستان فراهان اداره تامین اجتماعی ندارد و تنها با یک شعبه فعالیت‌های تامین اجتماعی مردم انجام می‌گیرد، متاسفانه اهالی شهرستان فراهان از این رفاه اجتماعی کم بهره اند و نیاز است مسئولین در این خصوص تدبیری بیاندیشند.
 
وی خاطر نشان کرد: استقرار اداره تامین اجتماعی در فراهان خواسته به حق مردم فراهان است، چرا دولت هزینه پرداخت حقوق های نجومی را دارد اما هزینه استقرار اداره تامین اجتماعی در شهرستان را ندارد، مردم و مسئولین استانی نسبت به ایجاد اداره تامین اجتماعی برای شهرستان ۳۰ هزار نفری فراهان اقدامات شایسته ای انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
 
,
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه