اخبار داغ

قهرمان پرورش اندام نی ریزی:

آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است

آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است
وحید نظری قهرمان پرورش اندام فیزیک کشور گفت: افتخار می کند که به نمایندگی از ورزشکاران نی ریزی و مردم شهر نی ریز در مسابقات استانی و تورنمت های کشوری شرکت می کنم و نهایت آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز ورزش پرورش اندام در نی ریز با بی مهری مسئولان مربوطه روبرو است و توسط افراد و اسپانسر های خصوصی اداره می شود و نیاز است تا مسئولان مربوطه جهت برگزاری مسابقات استانی و کشوری در نی ریز که پتانسل آن را هم دارا است اقداماتی انحام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز,

وحید نظری قهرمان پرورش اندام فیزیک کشور در گفتگوی اختصاصی با نبض نی ریز گفت: ورزش پرورش اندام را زیر نظر برادرم سعید نظری از سال 90 به طور حرفه ای شروع کردم ؛ برادری که برای من هم مربی بود هم الگوی پیشرفت.

,

قهرمان پرورش اندام (فیزیک) نی ریزی اظهار داشت : هم اکنون زیرنظر بابک ارزشمند دارای قهرمانی آسیا  به تمرینات خود ادامه می دهد.

,

نظری تصریح کرد : مسابقات پرورش اندام در سه سبک بادی کلاسیک ، بادی بیلدینگ و فیزیک برگزار می شود که وی در رده قدی 3 در سبک فیزیک در مسابقات شرکت می نماید .

,

وی  افزود که اولین تورنمتی که موفق به کسب مقام و دروازه انگیزه ای برای وی بود مسابقات پرورش اندام فارس بوده است .

,

قهرمان پرورش اندام (فیزیک) نی ریزی ادامه داد: افتخار می کند که به نمایندگی از ورزشکاران نی ریزی و مردم شهر نی ریز در مسابقات استانی و تورنمت های کشوری شرکت می کنم .

,

نظری خاطر نشان کرد : اواخر مردادماه در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت خواهم کرد و هم چنین در مهرماه سال جاری در مسابقات جام الماس که در تهران برگزار می شود شرکت می کنم.

,

نظری بیان کرد : بالاترین هدفم کسب کارت حرفه ای در این رشته  همچنین کسب مقام نخست در مسابقات جام الماس است.

,

قهرمان ارزنده کشور گفت : اولین باشگاه بنده باشگاه جهان پهلوان تختی نی ریز بوده است و آرزو دارم که انشاالله با برگزاری مسابقات در سطح استانی و کشوری در نی ریز بتوانم انگیزه و شور ورزشی را در بین جوانان این دیار برانگیزم.

,

وی همچنین در پایان صحبت های خود افزود : غیر از پرورش اندام ، ورزش شنا را دوست دارم و نهایت آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است.

,

گفتنی است وحید نظری دارای مدرک فوق لیسانس الکترونیک و همچنین دارای کارت مربیگری و دفترچه داوری نیز است.

,

آرزوی موفقیت رابرای قهرمان نی ریزی و تحصیلکرده شهرمان را داریم .

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه