اخبار داغ

در پی اعتراض مهدی سهرابی؛

قادر میزبانی از حضور در المپیک 2016 برزیل انصراف داد

قادر میزبانی از حضور در المپیک 2016 برزیل انصراف داد
دوچرخه سوار نامدار تبریز به دلیل اعتراض هم تیمی خود و برای جلوگیری از بروز اختلاف، از حضور در المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل انصراف داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روز گذشته کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری برای انتخاب دوچرخه سواران کشورمان جهت حضور در المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل تشکیل جلسه داده و در نهایت قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی و آورین معظمی گودرزی را به عنوان 3 رکابزن المپیکی کشورمان معرفی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,

همچنین این کمیته مهدی سهرابی را نیز به عنوان رکابزن رزرو  انتخاب کرد تا در صورتی که مشکلی برای سه رکابزن انتخابی کشورمان پیش بیاید، وی جایگزین شود.

,

در پی این انتخاب، مهدی سهرابی همانگونه که پیش از این وعده داده بود، به تصمیم کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری اعتراض کرده و اعلام داشت قرار نگرفتن نامش در بین اسامی المپیکی‌ها نتیجه غرض وری شخصی فدراسیون با او بوده است.

,

این رکابزن کشورمان که 3 بار سابقه حضور در المپیک را دارد همچنین مدعی شد در مسابقات انتخابی بهتر از رقبایش بوده و حتی عنوان کرد فدراسیون می‌توانست پس از برگزاری تور کینگ هایلک چین که هم اکنون در حال برگزاری است، فهرست خود را برای المپیک اعلام کند.

,

اما پس از اعتراض مهدی سهرابی، قادر میزبانی هم تیمی وی در تیم شهرداری تبریز طی نامه‌ای به فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد برای جلوگیری از ایجاد فضای مسموم و آلوده در ورزش ایران و همچنین جلوگیری از تفرقه در تیم شهرداری تبریز از حضور در المپیک 2016 برزیل انصراف می‌دهد.

,

پیام قادر میزبانی به فدراسیون دوچرخه سواری به شرح زیر است:

, پیام قادر میزبانی به فدراسیون دوچرخه سواری به شرح زیر است:,

"با عرض سلام و خسته نباشید

,

فدراسیون دوچرخه سواری محترم ایران

,

اینجانب با تشکر از انتخاب بنده برای المپیک و با توجه به میسری کاملا سربالا و سنگین پیش بینی شده که الحق باید دوچرخه سواران سربالا رو برای کسب نتیجه بهتر از المپیک قبل به این مسابقه اعزام شوند ولی با توجه به علاقه و اشتیاق دوست و هم تیمی من مهدی سهرابی به حضور چهارمین بار در المپیک دارد و اعتراضات ایشان به بنده و نحوه انتخاب تیم و برای جلوگیری از ایجاد فضای مسموم و آلوده در ورزش ایران عزیز و همچنین جلوگیری از تفرقه در تیم سربلند شهرداری اعلام می‌کنم که با وجود حس خدمت به ایران سرفراز حاضر به کناره گیری از المپیک هستم تا رفتار و اخلاق‌های پهلوانی در جامعه ورزشی ما از بین نرود.

,

با آرزوی موفقیت برای ورزش کشورمان

,

قادر میزبانی"

,

حال بایستی منتظر ماند و دید که تصمیم فدراسیون دوچرخه سواری در پی اتفافات رخ داده و نامه قادر میزبانی چه خواهد بود و آیا سهرابی برای چهارمین بار مسافر ریو خواهد شد یا این میزبانی خواهد بود که بدون تغییر در تصمیم کمیته فنی دوچرخه سواری در المپیک برای کشورمان رکاب خواهد زد؟

,

انتهای پیام/م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه