اخبار داغ

نماینده مردم قزوین در مجلس تاکید کرد:

ارتقاء سطح توانمندی‌های علمی آموزش و پرورش قزوین

ارتقاء سطح توانمندی‌های علمی آموزش و پرورش قزوین
سیده حمیده زرآبادی گفت: جایگزینی نیروهای جوان و با انگیزه به جای بازنشستگان در ارتقاء سطح کیفی آموزشی تاثیر به سزایی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، سیده حمیده زرآبادی در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه یک که دیروز در اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، بر ارتقاء سطح علمی در آموزش و پرورش تاکید و اظهار کرد: جایگزینی نیروهای جوان و با انگیزه به جای بازنشستگان در ارتقاء سطح کیفی آموزشی تاثیر به سزایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست: ضمن افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته با جذب نیروی انسانی جوان زمینه اشتغال آن‌ها را نیز فراهم کنند.

,

این مسئول با بیان اینکه نیروی انسانی با تجربه و سابقه کار در آموزش و پرورش در اولویت است، تصریح کرد: ایجاد امنیت شغلی برای آن‌ها تأثیر بسیاری در بالا بردن بازدهی فعالیت‌ها دارد.

,

زرآبادی در پایان بهسازی مدارس موجود و مکان‌یابی مناسب در احداث مدارس جدید را خواستار شد.

,

شمس‌الله غلامی رئیس آموزش و پرورش منطقه یک هم کمبود فضای آموزش در منطقه یک را یکی از چالش های آموزش و پرورش دانست.

,

وی اعلام کرد: آموزش و پرورش منطقه یک با ۶۷ هزار دانش آموز در ۳۱۴ واحد آموزشی به سه قسمت برخوردار، نیمه برخوردار و محروم تقسیم شده که متاسفانه کمبود فضای آموزشی در پونک و مینودر ساکنان این منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه