اخبار داغ

حرف‌های تکان‌دهنده سرمربی لیگ برتری

خطر ستاره‌های متظاهر برای جوانان از کراک و شیشه بیشتر است

خطر ستاره‌های متظاهر برای جوانان از کراک و شیشه بیشتر است
بازیکنی که در ظاهر خودش را بااخلاق نشان می‌دهد و در باطن کثافت کاری می کند برای نسل جوان خطرناک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رادنیوز، یک سرمربی سرشناس لیگ برتری که عکس ستاره سرشناس فوتبال و روسپی معروف را در گوشی تلفن همراه بازیکن تیم خود دیده بود، با تایید خبر «سفر ستاره فوتبال و روسپی معروف به دبی» که روی خروجی خبرگزاری رادنیوز قرار گرفت، گفت: باید دست این آدم ها را رو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: من از رسانه‌های جنجالی بیزارم چون چوب این دست رسانه‌ها را خورده‌ام اما رویه رادنیوز که افشاگری می‌کند را می پسندم چون باید دست آدمهای ظاهرساز را رو کرد.

,

این مربی ادامه داد: من سالها پیش شاگردی داشتم که در مراسم ها نوحه می خواند. یک روز او را همراه یک خانمی که پوشش مناسبی نداشت، دیدم و به من گفتند این شخص دوست دخترش است. رفتم با این بازیکن صحبت کردم و گفتم مگر تو زن نداری؟ با کمال وقاحت جواب داد؛ شما که در خانه تلویزیون داری، سینما نمی‌روی؟ زن یک چیز است و دوست دختر یک چیز دیگر! من هم گفتم هر کاری دوست داری بکن ولی لطفا دیگر نوحه نخوان چون با این کار نسل جوان را از مذهب بیزار می کنی. جوان تو را می بیند که نوحه می خوانی و چند روز دیگر تو را می بیند که یک خانم با آرایش غلیظ کنارت است و با خودش می‌گوید پس همه آنهایی که نوحه می خوانند در خلوت دنبال لذت‌های دنیوی هستند و از نوحه و مذهب زده می‌شود.

,

این سرمربی سرشناس افزود: این آدم های متظاهر وقتی در جایگاه الگو قرار می‌گیرند، از شیشه و کراک و کوکایین هم برای نسل جوان خطرناک تر هستند شما باید یا دست این افراد را رو کنید و یا به مردم آموزش بدهید نگذارند نسل جوان و بچه های شان این آدم ها را الگو قرار بدهند. این بازیکنان متظاهر فقط از دور دیدن دارند و وقتی نزدیک می شوند بوی تعفن می دهند.

,

رادنیوز آمادگی دارد این مبحث را با مشارکت کارشناسان و اهالی فوتبال ادامه بدهد تا دست آدم های متظاهر رو شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه