اخبار داغ

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گرمسار:

قند و شکر بازهم گران شد/برنج 7 درصد گران شد

قند و شکر بازهم گران شد/برنج 7 درصد گران شد
در روز های اخیر برخی از اجناس در حوزه های مصرفی مردم یک شیب گرانی به خود گرفته است که باعث تعجب و نارضایتی مردم و حتی فروشندگان در بازار شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید اکبری مسئول اتحادیه بنکداران شهرستان گرمساردر گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین از گرانی  قند و شکر در روز های اخیر و تعجب فراوان فروشندگان خبرداد و گفت: قیمت قند و شکر حدود 40 درصد گران شده است و این گرانی تنها محدود به این اقلام نخواهد بود و در روز های آینده به دلیل وابستگی  برخی از کالاهای دیگر  در زمینه استفاده مستقیم از شکر گران خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

 اکبری در ادامه از افزایش  7 درصدی قیمت برنج خارجی از نوع هندی در بازار خبر دادو گفت: قیمت برنج خارجی نیز همراه  بازار برنج های داخلی گران شده است و دلیل افزایش قیمت آن نیز وارد کنندگان بزرگ این بخش می باشد.

,

 مسئول اتحادیه بنکداران شهرستان گرمسار در ادامه افزود: گرانی های  اخیر مربوط به بازارهای مبدا همچون تهران است  و  فروشندگان  باید اجناس فروشی خود را متناسب با قیمت فاکتور عرضه کنند.

,

 وی همچنین تصریح کرد: در چند روز  گذشته نیز برخی از حبوبات نیز از افزایش 10 درصدی به خود گرفتند که هنوز برای تثبیت این قیمت در این بخش پیش بینی وجود ندارد .

,

لازم به ذکر است که همچنین قیمت روغن نیز بنا بر  اعلام هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها اخیراً با افزایش 9 درصدی قیمت انواع روغن نباتی موافقت کرده است و این مصوبه از اول مرداد ماه امسال اجرایی شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه