اخبار داغ

عکس/خمیازه مدافع استقلال در تمرین

عکس/خمیازه مدافع استقلال در تمرین
مدافع جوان استقلال در تمرین روز گذشته تیمش با حالتی خواب آلود در تمرینات شرکت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش3؛ محمد حسین کنعانی زادگان که به احتمال فراوان در بازی اول استقلال برابر نفت تهران نیمکت نشین خواهد بود روز گذشته نشان داد که چندان دل و دماغ تمرین کردن ندارد. او در تمرین روز گذشته بارها خمیازه کشید و مشخص شد با خستگی سر تمرین حاضر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,


مدافعی برای حضور در استقلال سر و صدای زیادی در بازار تابستانی به راه انداخت شروع چندان امیدوار کننده‌ای در تمرینات پیش فصل نداشت. از مصدومیت پر حاشیه گرفته تا بازی‌های تدارکاتی که نتوانست گوی سبقت را از رقبای خارجی‌اش برباید. حالا همین بازیکن در تمرینات استقلال با حال و هوایی به کار با توپ می‌پردازد که از یک خرید بزرگ و یک مدافع ملی پوش انتظار نمی‌رود.

,
,

 

,

, ,


کنعانی زادگان بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت خود تلاش می‌کند که هرچه زودتر بدن خود را به شرایط مسابقه برساند و بتواند کم کم به ترکیب اصلی اضافه شود اما این بازیکن در تمرین عصر دیروز و در فاصله تنها چند روز تا آغاز لیگ شانزدهم با شکل و شمایلی در جمع آبی پوشان حاضر شد که بیشتر از نشاط، خستگی‌اش به چشم آمد. تنها کافی است به خمیازه‌های این بازیکن در برهه‌های مختلف از زمان تمرین دقت کنید.

,
,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه