اخبار داغ

با حضور60 خودرو برگزار شد؛

همایش خودروهای کلاسیک به سبک زنجانی ها+تصاویر

همایش خودروهای کلاسیک به سبک زنجانی ها+تصاویر
دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان زنجان گفت: همایش خودروهای کلاسیک، با حضور60 خودرو در زنجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، همایش خودروهای کلاسیک برای دومین بار در استان زنجان طی دو روز گذشته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

در این دوره از همایش 60 خودروی کلاسیک در معرض دید علاقه مندان در هتل پیام زنجان قرار گرفت که با استقبال خوبی از سوی مردم زنجان مواجه شد.

,

مرادی دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان زنجان در این باره به خبرنگار موج رسا گفت: همایش خودروهای کلاسیک در طی دو روز 31 تیر و یک خرداد در محل هتل پیام زنجان برگزار شد.

,

به گفته وی "دومین دوره همایش خودروهای کلاسیک با حضور 60 خودرو برگزار شد که آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی از برنامه های جانبی این همایش در زنجان بود".

,

مرادی بیان داشت: این همایش به همت هیات اتومبیلرانی و موتورسواری زنجان از ساعت 8 صبح تا 21 شب برگزار شد و شرکت کنندگان خودروهای کلاسیک  خود را که دارای ویژگی های خاصی بود به نمایش گذاشتند.

,

دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان زنجان تصریح کرد: برای حضور این خودروها در همایش ویژگی هایی مورد توجه هئیت است که باید رعایت شود.

,

مرادی گفت: طراحی، استفاده از سیستم های جدید و به روز و توجه به مسائل محیط زیست از مهمترین ویژگی های است که باید افراد شرکت کننده به این موضوع توجه داشته باشند.

,

به گفته وی سومین دوره همایش خودروهای کلاسیک 31 شهریور ماه سال جاری با حضور 80 خودرو در زنجان برگزار می شود.

,

این همایش که با حضور علاقه مندان برگزار شده بود با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه بود.

,

یک شرکت کننده در این همایش برگزاری این همایش را نمایش خودروهای کلاسیک مهم ارزیابی کرد و گفت: صاحبان این خودروها علاقه مند به دیده شدن هستند.

,

محمدی ادامه داد: صاحبان این خودروها علاقه مندان به صنعت خودرو بوده و تلاش می کنند خودروهای قدیمی خود را به هر نحوی که می توانند نگه داری کنند.

,

وی گفت: ضرروی است از این مجموعه داران خودرو حمایت بیشتری شود.

,

یادآور می شود:اتومبیل های کلاسیک بیشتر  به اتومبیل های داغون از نطر فنی معروف هستند. اما حالا در دنیا برای اثبات سلامت فنی این خودروها مسابقات خاصی طراحی می شود و شرایط حضور این خودروها در فستیوال ها طی مسافت های زیاد  است.

,

اولین نمایشگاه خودروهای کلاسیک در پیست آزادی، اوایل دهه هفتاد شمسی برگزار شد و پس از انقلاب اسلامی نیز نمایشگاه های مختلفی از خودروهای کلاسیک در شهرهای مختلف برگزار شده است.

,

برگزاری همایش ها برای معرفی خودروهای کلاسیک موجب می شود تا افراد علاقه مند به نگهداری این نوع خودرو به عنوان صاحبان آن، خودروهای خود را به نمایش بگذارند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه