اخبار داغ

سرپرستی صفوی به دو روز نکشید

خوشبخت: سرپرست جدید شهرداری اردبیل در اسرع وقت تعیین می‌شود

خوشبخت: سرپرست جدید شهرداری اردبیل در اسرع وقت تعیین می‌شود
رئیس شورای اسلامی اردبیل با بیان اینکه مرتضی صفوی پس از انتخاب به عنوان سرپرست، به این نتیجه رسیدند که نمی توانند این مسئولیت را ادامه دهند گفت: شورا در اسرع وقت بر اساس ماده 73 قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی نسبت به تعیین سرپرست جدید اقدام خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلانه، پس از عزل حمید لطف اللهیان از سمت شهرداری اردبیل، شورای شهر مرتضی صفوی را به عنوان سرپرست شهرداری اردبیل انتخاب کرد اما این انتخاب دو روز دوام نیاورد و امروز ذکی الله خوشبخت با حضور در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری خبر از تعیین سرپرست جدید شهرداری اردبیل در اسرع وقت داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلانه,

ذکی الله خوشبخت در ابتدای این جلسه که صبح امروز دوم مرداد ماه در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، از وقت شناسی و حضور به موقع مدیران و معاونین در جلسه شورای مدیران قدردانی کرد و گفت: سرعت عمل در فعالیت عمرانی پروژه های پل ایستگاه سرعین و زیرسازی مسیر پیرعبدالملک تا یاقوت از ابتدای صبح امروز نماد این وقت شناسی است.

,

 به گزارش سبلانه به نقل از سایت شهرداری اردبیل  رئیس شورایشهر اردبیل تصریح کرد: جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری به این علت تشکیل یافت که در حال حاضر شهردار نداریم و طبق قوانین شورای اسلامی به هر دلیل که شهردار برکنار شود، شورا موظف است تا یکی از کارکنان مجموعه شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری از سوی شورا انتخاب و معرفی کند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر افزود: همه کارکنان کماکان در همان پست و مسوولیتی که بودند، مشغول خواهند بود و تغییرات و برکناری در بدنه مدیریت های مجموعه در حال حاضر مد نظر نیست.

,

خوشبخت همچنین با محکوم کردن برخی خط کشی های منطقه ای و قومی و قبیله ای به خصوص در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: آنهایی که به ناسیونالیسم منطقه ای و شهری دست می زنند، نه دلشان به حال اردبیل می سوزد و نه به فکر سایر نقاط استان هستند و تنها به فکر منافع شخصی هستند و دامن زدن به چنین مباحثی جز ایجاد تنش و عقب ماندگی کل استان نتیجه دیگری نخواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه همه نتیجه گیری های ما نمی تواند مطلق باشد و نسبی است، افزود: ما همواره بایستی با در نظر گرفتن قانون و منافع عموم از کارهای ناثواب پرهیز کنیم.

,

خوشبخت ابراز کرد: در زمان بودجه بندی بایستی تعادل توزیع بودجه در بین مناطق مختلف شهر را رعایت کنیم و کارها را با تعادل و توازن پیش ببریم.

,

این مسوول یادآوری کرد: آقای صفوی پس از انتخاب به عنوان سرپرست، به این نتیجه رسیدند که نمی توانند این مسوولیت را ادامه دهند، لذا وی از امروز سرپرست نبوده و با حفظ سمت در معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری به عنوان رابط شورا در شهرداری مشغول خواهند بود و شورا نیز در اسرع وقت بر اساس ماده 73 قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی نسبت به تعیین سرپرست جدید اقدام خواهد کرد .

,

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در پایان سخنان خود تاکید کرد: در این مدت همه معاونین و مدیران محترم شهرداری نسبت به انجام وظایف محوله اقدام جدی خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه