اخبار داغ

کارشناس مسائل اجتماعی عنوان کرد:

هدف دشمن بی توجهی مسئولین و مردم به مسئله حجاب است/ تخریب روحیه انقلابی نتیجه بی بندوباری فرهنگی

هدف دشمن بی توجهی مسئولین و مردم به مسئله حجاب است/ تخریب روحیه انقلابی نتیجه بی بندوباری فرهنگی
حجت الاسلام عباسی گفت : بی بندوباری های فرهنگی مردم را از نظام اسلامی دور می کند و موجب می شود روحیه انقلابی بودن کاهش پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرزبانو؛ حجت الاسلام عباسی در خصوص عدم توجه دولتمردان به مصوبات شورای فرهنگی اظهار داشت: متاسفانه مصوبه حجاب و عفاف موضوعی است که هیچ یک از دولتمردان اجرا نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرزبانو,

وی بررسی علل عدم اجرا شدن مصوبات یک قانون را از جمله وظایف مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: عدم رعایت اینگونه قوانینی که می تواند سلامت جامعه را تضمین کند مورد غفلت قرار می گیرد و دیگر اتفاقات مثبتی نمی افتد.

,

این کارشناس مسائل اجتماعی با تاکید بر اینکه متاسفانه خلا برنامه، قانون و مصوبه وجود دارد و مسائل فرهنگی نیز نادیده گرفته می شود تصریح کرد: بی بندوباری های فرهنگی مردم را از نظام اسلامی دور می کند و موجب می شود روحیه انقلابی بودن کاهش پیدا کند.

,

وی حضور مردم در میدان را نسبت به اقدامات دولت مهم تر و اثرگذار تر دانست و گفت: هیچ کدام از قوا کاری نمی کنند و اگر دولت، مجلس و قوه قضاییه نسبت به مسائل فرهنگی بی اهمیت باشند مطمئنا جوانان آلوده ای را تحویل جامعه می دهند که نمی توانند هیچ کاری برای انقلاب کنند و سربازانی برای دشمن می شوند.

,

حجت الاسلام عباسی در پایان گفت: امید است دولت به این نتیجه برسد که تصمیماتی برای فساد، فحشا و ارتباط نامشروع بگیرد چراکه یقینا هدف دشمن بی تفاوتی مسئولین و مردم نسبت به این مسائل می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/رض

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه