اخبار داغ

کشف گوشت مرال در رختخواب یک شکارچی

کشف گوشت مرال در رختخواب یک شکارچی
شکارچی مرال نر که گوشت‌های این حیوان را در رختخواب پنهان کرده بود به دام قانون افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا؛ یک نفر شکارچی غیرمجاز که نسبت به شکار غیرمجاز یک رأس مرال نر در جنگل‌های شهرستان فومن اقدام کرده بود توسط نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان فومن دستگیر شد.

براساس گزارش‌های رسیده، همیار محیط‌زیست مبنی بر شکار یک رأس گوزن مرال نر توسط یک شکارچی ساکن ارتفاعات ماکلوان فومن، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان به زیستگاه محل احتمالی شکار اعزام شدند و به بررسی و تحقیق در محل پرداختند.

در ضمن تحقیقات نیروها متوجه شدند که شکارچیان از زیستگاه خارج شده‌اند، از این‌رو بلافاصله پس کسب دستور از مقام قضایی، نیروهای یگان اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فومن به تفتیش و جستجوی گوشت گوزن شکار شده در محل مسکونی شکارچی مورد نظر پرداختند در نتیجه جستجو مقداری از گوشت شکار در داخل یخچال منزل شکارچی کشف شد.

مأموران محیط زیست در حین بازدید از رفتار ساکنین منزل متوجه شدند که شکارچی از فرصت استفاده کرده و مقدار زیادی از گوشت شکار در داخل رختخواب‌های منزل خود پنهان کرده است.

در نهایت مأموران محیط زیست 15 بسته گوشت گوزن با وزن تقریبی بیش از 20 کیلوگرم از منزل این شکارچی کشف و ضبط کردند و موارد در محل صورت‌جلسه و پرونده متهم برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه