اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

اجرای نادرست اصل ۴۴ حدود پنج هزار کارگر اراکی را بیکار کرد

اجرای نادرست اصل ۴۴ حدود پنج هزار کارگر اراکی را بیکار کرد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصل ۴۴ قانون اساسی در رابطه با خصوصی سازی به بدترین شکل موجود در اراک اجرا شد گفت: در حالی که ۸۰ درصد از عوارض آلایندگی صنایع مربوط به اراک است ولی ۲۰ درصد عوارض به اراک پرداخت می شود که نیازمند بازنگری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان اراک با اشاره به اینکه دوره مدیریت بسیار کوتاه و زود گذر است گفت: باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز؛, ,

 IMG_0975
مقدسی به سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد اشاره و اظهار کرد: رزمندگان در این عملیات موفق شدند با وحدت و انسجام تاریخ ساز شوند و درس بزرگی را به منافقان بدهند.
 
وی امنیت و آرامش امروز کشور را حاصل مجاهدت های رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: علیرغم اینکه دشمنان همواره با توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور هستند ولی همواره با شکست روبه رو شده اند.
 
حفظ هویت تاریخی و فرهنگی اراک در دستور کار قرار گیرد
 
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراک دارای آثار مختلف فرهنگی و تاریخی است بیان کرد: حفظ هویت تاریخی و فرهنگی اراک در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه کشورهای مختلف به هویت تاریخی و فرهنگی خود توجه فراوانی دارند ادامه داد: انتظار داریم سازمان میراث فرهنگی با همکاری فرماندار و سایر دستگاهها به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.
 
از ۳۴۵ میلیار تومان اعتبارات آلودگی هوای اراک ۱۷ درصد محقق شده است
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به موضوع آلایندگی هوای اراک اشاره کرد و گفت: در حالی که ۸۰ درصد از عوارض آلایندگی صنایع مربوط به اراک است ولی ۲۰ درصد عوارض به اراک پرداخت می شود که نیازمند بازنگری است.
 
مقدسی با بیان اینکه در طرح کاهش آلودگی هوا دولت در بحث حمل و نقل عمومی کمکی به اراک نکرده است ادامه داد: دولت در این خصوص از سال ۸۶ کمک خاصی را به اراک نداشته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک کامل محقق نشده است افزود: از ۳۴۵ میلیار تومان اعتبارات آلودگی هوای اراک ۱۷ درصد محقق شده است.
 
مشکل کم آبی در اراک جدی است
 
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کم آبی دامن گیر بسیاری از روستا ها و شهرهای اراک شده است بیان کرد: برای مدیریت مناسب آب در اراک باید از تخصیص پساب به نحو مطلوبی استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه در این شرایط کم آبی و بحران موجود، بسیاری از واحدهای صنعتی از آب آشامیدنی استفاده می کنند افزود:با تخصیص پساب به این واحدها می توان بخشی از این آب را برای سال های بعد ذخیره کرد.
 

اجرای نادرست اصل ۴۴ حدود پنج هزار کارگر اراکی را بیکار کرد
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصل ۴۴ قانون اساسی در باره خصوصی سازی به بدترین شکل موجود در اراک اجرا شد گفت: اجرای نادرست اصل ۴۴ حدود پنج هزار کارگر اراکی را بیکار کرد.
 
مقدسی ادامه داد: در راستای اجرای نادرست اصل ۴۴ بسیاری از واحدهای تولیدی استان از جمله آونگان، هپکو، کمباین سازی و ... را با مشکل  و تعدیل نیرو روبه رو کرده است.
 
وی با بیان اینکه اصل ۴۴ قانون اساسی به منظور رونق بیشتر در کشور اجرا شد افزود: وزیر اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی باید در این واگذاری ها تجدید نظر داشته باشند.


عملکرد مدیران با جذب اعتبارات ملی سنجیده می شود
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام برنامه ریزی کشور اشکال دارد گفت: متاسفانه در کشور جذب اعتبارات گرفتنی است نه دادنی.

وی با بیان اینکه مدیران نباید فقط به دنبال منابع استانی باشند و برای پیشبرد اهداف سازمانی خود به دنبال جذب منابع ملی باشند، افزود:مدیران باید در جذب این اعتبارات برنامه ریزی مناسب داشته باشند چراکه عملکردشان با جذب اعتبارات ملی سنجیده می شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط تحریمی و کاهش قیمت نفت میزان اعتبارات دولتی مناسب نیست بیان کرد: مدیران باید به دنبال جذب سرمایه گذاران باشند و در این راستا می توانند از سرمایه گذاران اراکی مقیم کشورهای دیگر استفاده و شرایط را برای سرمایه گذاری در اراک فراهم کنند.
 
مقدسی گفت: علیرغم اینکه درآمدهای استانی طی چهار سال گذشته افزایش ۳۸۰ درصدی داشته اما متاسفانه اعتبارات عمرانی استان فقط افزایش یک دهم درصدی داشته است.

, IMG_0975, IMG_0975,
,
,
,
,
, حفظ هویت تاریخی و فرهنگی اراک در دستور کار قرار گیرد, حفظ هویت تاریخی و فرهنگی اراک در دستور کار قرار گیرد,
,  ,
,
,
,
,
, از ۳۴۵ میلیار تومان اعتبارات آلودگی هوای اراک ۱۷ درصد محقق شده است, از ۳۴۵ میلیار تومان اعتبارات آلودگی هوای اراک ۱۷ درصد محقق شده است,
,
,
,
,
,
,
,
, مشکل کم آبی در اراک جدی است, مشکل کم آبی در اراک جدی است,
,
,
,
,
,
,
, اجرای نادرست اصل ۴۴ حدود پنج هزار کارگر اراکی را بیکار کرد, اجرای نادرست اصل ۴۴ حدود پنج هزار کارگر اراکی را بیکار کرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
, عملکرد مدیران با جذب اعتبارات ملی سنجیده می شود, عملکرد مدیران با جذب اعتبارات ملی سنجیده می شود,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه