اخبار داغ

ماجرای تعطیلی رستوران فرحزاد و حضور بازیکنان مشهور

ماجرای تعطیلی رستوران فرحزاد  و حضور بازیکنان مشهور
در اعترافات کارکنان یک رستوران تعطیل شده در فرحزاد، به نام سه فوتبالیست سرشناس هم اشاره شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستورانی در منطقه فرحزاد تهران پاتوق زنان خیابانی و بدکاره شده بود و بچه پولدارها با ماشینهای آخرین مدل با مراجعه به این رستوران و گشتی در محوطه آن روسپی های چند میلیونی را انتخاب می کردند و با خود می بردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رستوران مورد دار با حکم قضایی تعطیل و مجوزش باطل شد اما از آن جایی که به محل رفت و آمد زنان بدکاره تبدیل شده بود، گویا ماموران پرونده اش را به راحتی نبستند و شروع به بازجویی از مدیران و کارکنان این رستوران کردند.

,

حالا یک منبع موثق می گوید: «در اعترافات کارکنان این رستوران که مدیران آن را هم مجاب به افشای حقیقت کرد، به نام سه ستاره فوتبال هم اشاره شده که به این محل رفت و آمد داشتند و حتی با برخی زنان بدکاره هم در ارتباط بودند. این فوتبالیست ها در ساعاتی از روز که محوطه رستوران خلوت بود، به این محیط مراجعه می کردند و یکی از آنها حتی متهم است به کمک به اسکان برخی روسپی های این پاتوق!»گویا پرونده همچنان باز است و به همین دلیل نمی توان اطلاعات دقیقی از تخلفات این فوتبالیست ها که نام شان در پرونده پاتوق زنان بدکاره قیمت بالا! آمده است، ارائه کرد.منتظر اطلاعات تکمیلی باشید. برابر با شنیده های ما، اگر جرم این بازیکنان اثبات شود، شانس ادامه حضورشان در فوتبال را از دست می دهند.

 

,
,
,

جنجال رستوران تعطیل شده در فرحزاد، هر روز ابعاد تازه ای پیدا می کند. در حالی که پرونده این رستوان به جرم تبدیل شدن به یک مرکز فساد و پاتوق زنان بدکاره باز است و گفته می شود سه فوتبالیست هم به اتهام رفت و آمد به این محل زیر نظر هستند، یک پارتی شبانه در این رستوران برگزار شد که لو رفت و شناسایی شد. گویا کارگرانی که از مدیر این رستوران طلب دارند، پارتی را لو داده اند.

,

یک منبع آگاه در این خصوص گفت: «گویا مدیر رستوران طلب چند کارگر رستوران را نداده و آنها حوالی رستوران کشیک می کشند تا هر وقت جناب مدیر آمد، سراغش بروند و پولش را بگیرند. آنها حوالی نیمه شب متوجه ورود افراد مشکوک می شوند و مورد را به پلیس اطلاع می دهند. حالا یکی از همین کارگران می گوید نیم ساعت قبل از اینکه ماموران سر برسند، یکی از ستاره های فوتبال با اتومبیل مدل بالا به این محل آمد و در حالی که تنها بود، بیست دقیقه بعد با یک خانم از رستوران رفت و بعد مامورها سر رسیدند.

انتهای پیام/

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه