اخبار داغ

اعلام 3 روز عزای عمومی در عباس‌آباد

اعلام 3 روز عزای عمومی در عباس‌آباد
به‌دلیل جان باختن 16 نفر در سانحه واژگونی اتوبوس در محور چالوس، سه روز عزای عمومی در عباس‌آباد اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سیدابراهیم هاشمی فرماندار عباس‌آباد طی گفت‌وگویی با تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده در سانحه واژگونی اتوبوس در محور کندوان و مرگ 16 نفر، اظهار کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده آئین تشییع پیکرهای این افراد به‌صورت هماهنگ برگزار می‌شود که زمان آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی، نصب پارچه‌های عزا در معابر عمومی، سیاهپوش کردن بازار، اتخاذ تدابیر ترافیکی تشییع متوفیان و لغو تمام برنامه‌های هنری، فرهنگی و کنسرت‌ها را در شهرستان از مدیران خواستار شد.

فرماندار عباس‌آباد تصریح کرد: شهرستان عباس‌آباد در غم از دست دادن شماری از همشهریان و عزیزان جامه سیاه به تن کرده و از فردا یک‌شنبه سوم مردادماه به مدت سه روز جهت همدردی با مصیبت‌دیدگان این حادثه غمناک عمومی اعلام می‌شود.

هاشمی از اعزام تیم ویژه به منظور شناسایی و هماهنگی به محل حادثه خبر داد و گفت: به محض دریافت خبر اولیه این حادثه غمناک، یک تیم ویژه را برای شناسایی و هماهنگی به محل حادثه در محور بعد از تونل کندوان اعزام کردیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر این تیم با حضور در بیمارستان‌های شهید مدنی و امام خمینی(ره) استان البرز هماهنگی و ساماندهی مجروحان حادثه را برعهده دارد.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه