اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

کشف 150 میلیون ریال کالای قاچاق و 70 کیلو مواد مخدر در همدان

کشف 150 میلیون ریال کالای قاچاق و 70 کیلو مواد مخدر در همدان
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 150 میلیون ریال کالای قاچاق و 70 کیلو مواد مخدر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان در 24 ساعت گذشته با قاطعیت تمام و با گشت زنی های مستمر در محورهای مواصلاتی استان و همچنین در بازدید از یکی از تعمیرگاه های موتورسیکلت سطح شهر موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: ماموران طی این مدت یک هزار و 962 ثوب انواع البسه و پوشاک و دو دستگاه موتورسیکلت (کاوازاکی 250 سی سی و سوزوکی 200سی سی فاقد پلاک ) بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی و قانونی را کشف کردند.

,

سردار مهدیان نسب اظهار کرد: در راستای کشفیات مذکور یک دستگاه خودرو سواری پژو توقیـف و همچنین 3 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده در این مدت بالغ بر 150 میلیون ریال برآورد شده است.

,

مهدیان نسب همچنین از کشف 70 کیلوگرم مواد مخدر "هروئین و تریاک" در دو عملیات ضربتی در 48 ساعت گذشته خبر داد.

,

 

,

وی بیان کرد: در پی تلاش های اطلاعاتی به عمل آمده مطلع شدیم یک نفر قاچاقچی قصد قاچاق مواد مخدر با استفاده از شیوه و شگردهای پیچیده از استان های جنوبی کشور به استان همدان و توزیع در بین قاچاقچیان خرد را دارد.

,

مهدیان نسب تصریح کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی در یک عملیات برنامه ریزی شده و هدفمند، متهم در حال انتقال یک محموله 65کیلوگرمی تریاک در ورودی شهرستان همدان دستگیر و مواد مخدر در جاسازی حرفه ای خودرو تریلی کشف و خودرو نیز توقیف شد.

,

وی ادامه داد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از استان تهران به همدان، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به اجرای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور تهران به همدان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان فامنین، متهم را در ورودی شهرستان فامنین شناسایی کردند.

,

مهدیان نسب خاطر نشان کرد: در بازرسی از داخل خودروی متهم مقدار 5کیلوگرم هروئین با لفافه که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود کشف و متهم دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

,

وی گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر عرصه را بر قاچاقچیان در سطح استان همدان تنگ نموده و عملیات های موصوف نمونه ای از توانمندی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه