اخبار داغ

پارسال در چنین روزهایی؛

یادآوری یک خاطره‌ی تلخ برای تراکتوری‌ها/ تیمی که زیر قدرت سرخابی‌های پایتخت لِه شد

یادآوری یک خاطره‌ی تلخ برای تراکتوری‌ها/ تیمی که زیر قدرت سرخابی‌های پایتخت لِه شد
مراسم به‌اصطلاح انتخاب برترین‌های لیگ که شب گذشته برگزار شد، خاطره‌ای را برای تراکتورسازی و طرفدارانش تداعی کرد که اصلا خوشایند نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، شب گذشته و در آستانه شروع فصل جدید  رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور، مراسم انتخاب بهترین های لیگ برتر مثل سال گذشته برگذار شد. مراسمی که گذشته از بی نظمی و بی برنامگی محسوسش، یک موضوع مهم در فوتبال کشورمان را مجددا بازگو کرد، و آن هم نمایشِ صرفِ سرخابی در برنامه زنده برترین‌ها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

آنچه‌که شب گذشته در ویژه برنامه برترین های لیگ برتر نمایش داده شد و تعجب آور بود، تنها در دو قطبی سازی پرسپولیس، استقلال توسط مجریان و بی توجهی به دیگر تیم های پر هوادار خلاصه نمی شد، این مراسم، اتفاقات عجیب ویژه برنامه برترین های لیگ برتر فصل گذشته را در اذهان تداعی کرد.

,

فصل قبل در حالی که ادینیو با 21 گل آقای رقابتها می شود، مهاجم دیگری از قرمزهای پایتخت نشین، برترین مهاجم انتخاب می شود، مهاجمی که نصف ادینیو هم گل نزده بود و این سوال در اذهان فوتبال دوستان ایجاد شد که مگر وظیفه مهاجم چیز دیگری بغیر از گلزنی است؟

,

اما مهمترین و جنجالی ترین انتخاب سال گذشته، مربوط به بهترین بازیکن فصل بود. زمانی که حدادی فر از ذوب آهن به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

,

فصل قبل تیموریان از تراکتور بالاتر از حدادی فر به عنوان برترین هافبک انتخاب شد ولی، حدادی‌فری که در پست خودش بهترین نبود، بهترین بازیکن فصل شد، تا بعد از قهرمان شدن سپاهان در لیگ برتر، دست دیگر تیم اصفهانی هم خالی نباشد.

,

مدتهاست که مراسم برترین‌ها و دیگر برنامه های از این قبیل به یک فرصت برای تبلیغات تبدیل شده است. برنامه ای که سرخآبی های پایتخت و اصفهانی‌ها حتما باید یک پای ماجرا باشند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه