اخبار داغ

در مسابقات ورزشی آموزشگاه های کردستان/

6 مدال طلاو کسب سهمیه کشوری حاصل کار دختران دوومیدانی کار کامیارانی

6 مدال طلاو کسب سهمیه کشوری حاصل کار دختران دوومیدانی کار کامیارانی
رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: تیم دوومیدانی آموزشگاه های کامیاران متشکل از کیمیاروحانی، آرینا محمدی و نازیلا اسماعیلی دراین دوره از مسابقات شرکت داشتند و توانستند با ثبت رکوردهای مختلف، مقام های اول راکسب نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهوخبر؛ رئیس اداره ورزش و جوانان از موفقیت تیم سه نفره دختران کامیارانی در مسابقات دوومیدانی آموزشگاه های کردستان خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

رضا باجلانی صبح امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: به مانند سال های گذشته مسابقات ورزشی آموزشگاه های استان در شهر سنندج درحال پیگیری است ودر قسمت دوومیدانی دختران، این مسابقات در استادیوم گلان برگزارشد.

,

وی افزود: تیم دوومیدانی آموزشگاه های کامیاران متشکل از کیمیاروحانی، آرینا محمدی و نازیلا اسماعیلی دراین دوره از مسابقات شرکت داشتند و توانستند با ثبت رکوردهای مختلف، مقام های  اول راکسب نمایند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران درتشریح این مقام ها عنوان داشت: کیمیا روحانی در دوی ۸۰۰ متر و پرتاب دیسک مقام اول را کسب کرد و نازیلا اسماعیلی مقام اول ۲۰۰ متر و پرش طول را به دست آورد. همچنین آرینا محمدی در دوی ۱۰۰ متر و پرتاب وزنه قهرمان شد .

,

باجلانی از برگزاری رقابت های کشوری در شهرکرد خبرداد و گفت:  نفرات برتر مسابقات آموزشگاه های سراسر کشور در مسابقات قهرمانی ایران که در ۱۸ مرداد در شهرکرد برگزار می گردد به رقابت خواهند پرداخت و طبعا این سه ورزشکار جوان کامیارانی دراین دوره حضور خواهند داشت.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه