اخبار داغ

صادرات 20 تنی مولیبدن به هلند ،توسط کارآفرین نمونه کرمانی

صادرات 20 تنی مولیبدن به هلند ،توسط کارآفرین نمونه کرمانی
کارآفرین کرمانی گفت : 20 تن در ماه صادرات مولیبدن به کشور هلند انجام می دهیم زیرا بندر نتردام در هلند بزرگترین بورس فلزات گران قیمت را در دنیا دارد و بزرگترین معاملات آلیاژ های فلزی را انجام می دهد و مولیبدن ایران همیشه در بورس آنها با بهترین قیمت به فروش می رسد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی نژاد محمودی  در گفتگوی باکرمان، گفت : بنده صنعتگری هستم که طراح ، سازنده کارخانه ، صادر کننده،  تولید کننده و فروشنده هم هستم در  کشور ایران معدود کسانی وجود دارند که عملکردی این چنین داشته باشد و به قول کرمانی ها همه فن حریف باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  باکرمان, کرمان, کرمان, کرمان,

وی تصریح کرد :درحال حاضر  20 تن  در ماه صادرات مولیبدن به کشور هلند انجام می دهیم زیرا بندر نتردام در هلند بزرگترین بورس فلزات گران قیمت را در دنیا دارد و بزرگترین معاملات آلیاژ های  فلزی را انجام می دهد .

,

کارآفرین کرمانی اذعان کرد : کشور هلند که بورس فلزات گرانبهاست همیشه کیفیت محصول ما را مورد سنجش قراداده  و همیشه هم از کیفیت عالی آن راضی بوده  است لذا فرومولیبدن ایران که از سوی ما  ارائه می شود ، قابل رقابت با جهان است.

,

وی ادامه داد : چین بزرگترین رقیب مولیبدن ایران است  زیرا این کشور  معادن مس زیادی دارد وخریدار مواد اولیه سولفور مولیبدن از جهان نیز هست ، مولیبدن همیشه با سولفور مولیبدن همراه است لذا هر جا مس افزون باشد مولیبدن هم بیشتر خواهد بود .

,

این کارآفرین کرمانی با اشاره به برجام و دوران پسابرجام ابراز کرد : عملا گشایشی رخ نداده و برجام سودی برای ما نداشته است نه ال سی بازشده نه دست دلالان قطع گردیده است، تنها اتفاقی که رخ داده ، حمل محصولاتمان با کشتی است زیرا تاکنون از راه زمینی و با کامیون محصول خود را به دست خریدار می رساندیم اکنون با کشتی این کار را انجام می دهیم .

,

وی ادامه داد : ما مواد اولیه تولید مولیبدن را از ایرن و از شرکت مس سرچشمه  کرمان تامین می کنیم زیرا هم ارزانتر و هم با کیفیتر است ، لذا اگر روزی هم دچار کمبود شویم نمی توانیم از کشور های دارنده مواد اولیه سولفور خریداری کنیم زیرا کشورهای دارنده ، تعرفه های کمرگی زیادی برای مواد اولیه خودشان بسته اند که توان خرید و رقابت در بازارهای جهانی از بین برده است لذا اگر کشوری بخواهد از مواد اولیه استفاده کند با هزینه های گزافی روبه رو خواهد شد این عمل  از خام فروشی جلوگیری کرده است .

,

وی ادامه داد : اگر ایران هم تعرفه های سنگینی برای مواد اولیه قرار دهد  بی شک خام فروشی سطح کشور  ایران  نیز از بین خواهد رفت .

,

نژاد محمودی در پایان خاطر نشان کرد : کارخانه رباط مولیبدن کرمان بزرگترین صادر کننده مولیبدن واحد نمونه این عرصه د رایران است لذا ما در عرصه صادرات به علت کیفیت عالی و مطلوب مشکلی نداریم گرچه هنوز هم بعد از برجام و توافقات و غیره .... به صورت واسطه ای کالای خود را به دست خریدار می رسانیم .

,

این کارآفرین کرمانی اذعان کرد : کشور هلند که بورس فلزات گرانبهاست همیشه کیفیت محصول ما را مورد سنجش قراداده  و همیشه هم از کیفیت عالی آن راضی بوده  است لذا فرومولیبدن ایران که از سوی ما  ارائه می شود ، قابل رقابت با جهان است.

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه