اخبار داغ

معاون فرماندار هشترود در بازدید از روستای کله گرد:

لزوم تشکیل تعاونی های روستائی در جهت کاهش نرخ بیکاری/ مشکل آب روستاها را جدی بگیریم

لزوم تشکیل تعاونی های روستائی در جهت کاهش نرخ بیکاری/ مشکل آب روستاها را جدی بگیریم
معاون فرماندار هشترود گفت: هر چه خدمت‌رسانی به مناطق روستایی افزایش یابد به همان میزان از میزان مهاجرت روستائیان به شهرها کاسته می‌شود که نتیجه این مهم شکوفایی روستاها و توسعه اقتصاد منطقه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از پیک هشترود، طالب پرهیزکار معاون فرماندار هشترود به همراه مهندس مرادی و رحمانی مدیران امورآب و آبفار بمنظور بررسی مشکلات روستاهای شهرستان و مشکلات کمبود آب در برخی از روستاها عصر روز شنبه(۲ مرداد) در روستای کله گرد از توابع بخش مرکزی حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 

,

کله گرد

, کله گرد, کله گرد,

 

,

معاون فرماندار هشترود در این بازدید و در جمع اهالی روستای کله گرد گفت: حضور همه مسئولین و روسای ادارت در روستاها و مناطق محروم باعث می شود با آنچه بر عهده دارند روبرو شده و به درک بیشتر از آن برسند و در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند.

,

 

,

پرهیزکار اظهار داشت: هر چه خدمت‌رسانی به مناطق روستایی افزایش یابد به همان میزان از میزان مهاجرت روستائیان به شهرها کاسته می‌شود که نتیجه این مهم شکوفایی روستاها و توسعه اقتصاد منطقه می‌شود.

, هر چه خدمت‌رسانی به مناطق روستایی افزایش یابد به همان میزان از میزان مهاجرت روستائیان به شهرها کاسته می‌شود که نتیجه این مهم شکوفایی روستاها و توسعه اقتصاد منطقه می‌شود.,

 

,

وی افزود: برای حل مشکلات مناطق روستایی و کمک به توسعه همه جانبه آن باید از تمام ظرفیت‌های موجود از جمله روستائیان، شوراهای اسلامی و دهیاران استفاده کرد و با کمک و همفکری آنان، راهکارهایی عملی برای تقویت زیرساخت‌های روستاها ارائه کرد.

, برای حل مشکلات مناطق روستایی و کمک به توسعه همه جانبه آن باید از تمام ظرفیت‌های موجود از جمله روستائیان، شوراهای اسلامی و دهیاران استفاده کرد و با کمک و همفکری آنان، راهکارهایی عملی برای تقویت زیرساخت‌های روستاها ارائه کرد.,

 

,

photo_2016-07-24_09-52-36

, photo_2016-07-24_09-52-36, photo_2016-07-24_09-52-36,

 

,

معاون فرماندار هشترود تصریح کرد: تعداد بیشماری از اهالی این روستا به شهرهای دیگر مهاجرت کرده اند اما همه باید برای آبادانی منطقه کوشش کنیم و دولت نیز آماده همکاری با مردم است تا زمینه بازگشت و سرمایه گذاری آنها را در منطقه خودشان فراهم کند. اهالی روستاها می توانند با تشکیل تعاونی های روستائی در جهت رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری روستاها و در نتیجه شهرستان کمک کنند.

,

 

,

وی تاکید کرد: مشکل آب از مشکلات اساسی روستاهاست و نمی توان بدون آب زندگی را سپری کرد و از مسئولان امور آب درخواست دارم برای رفع مشکلات آب روستاها و بررسی راههای آن تلاش مضاعفی داشته باشند.

,

 

,

مهندس مرادی رئیس امور آب شهرستان هشترود نیز در مورد راهکارهای رفع مشکل کم آبی این روستا گفت: با مشارکت و خودیاری اهالی روستا قرار است چاه عمیقی در نزدیکی روستا حفر شده و با پمپاژ آب آن به منبع اصلی این روستا مشکل کمبود آب نخواهد داشت همچنین اقداماتی نیز برای رف معایب احتمالی در خط لوله آب قبلی این روستا صورت خواهد گذفت.

,

 

,

photo_2016-07-24_09-52-47

, photo_2016-07-24_09-52-47, photo_2016-07-24_09-52-47,

 

,

مهندس رحمانی رئیس آب فاضلاب روستائی شهرستان هشترود نیز گفت: اقدامات اولیه و کارشناسی برای ایجاد چاه جهت رفع مشکل آب این روستا انجام شده و قرار است در روزهای آتی مجوز کمیسیون استانی نیز برای آغاز عملیات حفاری صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه