اخبار داغ

اعتصاب مجدد کارگران کارخانه ذغالشویی زرند؛

صدای گام های اعتراض و اعتصاب کارگران دوباره در زرند پیچید +تصاویر

صدای گام های اعتراض و اعتصاب کارگران دوباره در زرند پیچید +تصاویر
کارگران کارخانه ذغالشویی زرند برای دومین بار در شش ماه اخیر فاصله ۳کیلومتری کارخانه تا فرمانداری زرند را پیاده روی کردند به امید اینکه با این اعتصاب مشکلاتشان حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "صبح زرند" ، اعتصاب کارگران معادن ذغالسنگ و کارخانه های تابعه آن در شهرستان زرند به علت به تعویق افتادن حقوق های چندین ماهه خود، چیز تازه ای نیست و مطمئناً مسئولی نیست که از این مسئله بی خبر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زرند,
بین اینکه مسئولان از این مشکلات با خبرند و از آن طرف به تعداد تجمعات کارگران در هر سال افزوده می شود تناقضی وجود دارد و دلیل این تناقض اینگونه که پیداست اینست که مسئولان امر هنوز نتوانسته اند چاره ای اساسی برای رفع این مشکلات دریابند.
,
 
,
امروز صبح در زرند باز هم صدای پای اعتراض و اعتصاب کارگران کارخانه ذغالشویی زرند پیچید و تعداد کثیری از کارگران این کارخانه فاصله ۳ کیلومتری ذغالشویی تا فرمانداری زرند را پیاده روی کردند و با تجمع در جلوی فرمانداری از مسئولان خواستار پیگیری مشکلاتشان شدند.
,
 
,
در شش ماه اخیر این دومین بار است که کارگران کارخانه ذغالشویی زرند این فاصله را پیاده طی می کنند به این امید که مشکلاتشان بطور اساسی رفع شود.
,
 
,
در گفتگویی که با تعدادی از این کارگران داشتیم اعلام کردند که در سال ۹۵ تنها حقوق فروردین خود را دریافت کرده ایم و با این وضعیت قدرت خرید یک نان هم برایمان سخت شده است و بشدت شرمنده همسر و فرزندان خود شده ایم.
,
 
,
به گفته خود کارگران هیچکدام از کارگران شرکت ذغالسنگ استان کرمان حقوق ۳ماه اخیر خود را دریافت نکرده اند و این در حالی است که کمترین حقوق در بین تمام کارخانجات استان را کارگران ذغالسنگ دارند.
,
 
,
تعدادی از این کارگران مشکل اصلی را سوءمدیریت شرکت دانستند و خواستار این بودند که مدیرعامل شرکت ذغالسنگ استان کرمان برکنار شود.
,
 
,
طبق گفته قبلی مسئولان، از دلایل به تعویق افتادن حقوق کارگران، عدم پرداخت پول ذغال خریداری شده توسط شرکت ذوب آهن اصفهان می باشد.
,
 
,
حال باید پرسید چرا مسئولین شهرستان، استان و کشور اقدام خاصی برای رفع مشکلات این کارگران که جمع کثیری از جمعیت استان بهشت معادن را در برمی گیرند، انجام نمی دهند و ما همچنان شاهد اعتصاب آنان هستیم.
,
 
,
امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات این قشر زحمت کش برطرف شود تا سیاهی تنها به ذغال بماند نه به روی آنان.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه