اخبار داغ

مرغداران چهارده روز است در مهاباد متحصن شده اند

مرغداران چهارده روز است در مهاباد متحصن شده اند
حداقل 83 مرغدار از چندین استان کشور از جمله آذربایجان غربی، شرقی و سنندج از چهارده روز پیش در مقابل کشتارگاه مرغ مهاباد متحصن شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،چهارده روز از تحصن مرغداران در مقابل کشتارگاه مرغ همای مهاباد می گذرد و سه نفر که دست به اعتصاب غذا زده بودند نیز با درخواست هم صنف هایشان فعلا به اعتصاب غذا پایان داده اند اما بهنام حکمتی نماینده متحصنان به خبرنگار سولدوز خبر گفت: در صورتی که تا روز چهارشنبه 6 میلیارد بدهی مرغداران تصفیه نشود، اعتراضات وارد مرحله جدیدی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

وی می گوید: از روز چهارشنبه همه متحصنان بطور دست جمعی دست به اعتصاب غذا خواهند زد و علاوه بر آن تعدادی هم آماده شده اند تا لب هایشان را در اعتراض به بی توجهی مدیران کشتارگاه هما، بدوزند.

,

نماینده مرغداران معترض می افزاید: ما چیزی برای از دست دادن نداریم و در روزهای آینده حتی خانواده هایمان هم به جمع متحصنان ملحق می شوند.

,

آنطور که متحصنان به سولدوز خبر گفته اند در صورتی که مسئولان تا روز چهارشنبه به وعده خود مبنی بر پرداخت مطالبات عمل نکنند برای جلب توجه افکار عمومی و مسئولان رده بالا، اقدام به بستن جاده اصلی خواهند کرد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه