اخبار داغ

صرفا جهت اطلاع مسئولان؛

وقت آن نرسیده آقایان پنبه بی تدبیری را از گوششان بردارند!

وقت آن نرسیده آقایان پنبه بی تدبیری را از گوششان بردارند!
کودکان بیجاری بعد از گذشت یکماه از فصل تابستان همچنان منتظر ترمیم وسایل فرسوده شهربازی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران، پارکها ، شهربازی ها و فضاهای سبز شهری از مهمترین چشم اندازهایی هستند که خانواده ها را بر آن می دارد تا به منظور ایجاد آرامش جسمی و روحی خود و فرزندانشان ساعاتی را در این مکانهای تفریحی بگذرانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,


معنی شهربازی در فکر کودکان یعنی مکانی به دور از نگرانی برای تخلیه انرژی خود و گذراندن چند ساعتی به دور از هر گونه فکر دیگری است.

,
, معنی شهربازی در فکر کودکان یعنی مکانی به دور از نگرانی برای تخلیه انرژی خود و گذراندن چند ساعتی به دور از هر گونه فکر دیگری است., معنی شهربازی در فکر کودکان یعنی مکانی به دور از نگرانی برای تخلیه انرژی خود و گذراندن چند ساعتی به دور از هر گونه فکر دیگری است.,


اما آنچه که در شهربازی دارای اهمیت است امنیت جانی کودکان در راستای استفاده از وسایل تفریحی شهر بازی است.

,
,


بوستان شاهد بیجار،که در ورودی جاده سنندج به بیجار واقع شده است یکی از خوش منظره ترین مناطق سرسبز شهری گروس است که در حال حاضر با وسایل فرسوده و خارج از رده نام شهربازی را یدک می کشد.

,
, بوستان شاهد بیجار،که در ورودی جاده سنندج به بیجار واقع شده است یکی از خوش منظره ترین مناطق سرسبز شهری گروس است که در حال حاضر با وسایل فرسوده و خارج از رده نام شهربازی را یدک می کشد., بوستان شاهد بیجار،که در ورودی جاده سنندج به بیجار واقع شده است یکی از خوش منظره ترین مناطق سرسبز شهری گروس است که در حال حاضر با وسایل فرسوده و خارج از رده نام شهربازی را یدک می کشد.,


متاسفانه فرسوده بودن دستگاه ها و وسایل تفریحی این شهر بازی و به طور کلی تعطیل بودن یکی از مشکلات این مکان تفریحی است.

,
,


شب گذشته با توجه به اینکه تعداد کثیری از مردم به علت گرمی هوا ،حضور در شهربازی بدون وسایل تفریحی و بدون روشنایی را ترجیح داده بودند،ساعتی را در بین آنها حضور پیدا کردیم و پای درد دل آنها نشستیم.

,
,


حرکت وسایل فرسوده شهربازی با دستان پر مهر کودکان چشم انتظار
سیمین محمدزاده مادر دو فرزند دیار گروس با دلی پر از گلایه از مسئولان شهری بیان داشت: آیا سهم کودکان من از دنیای کودکانه خود این وسایل فرسوده است.

,
, حرکت وسایل فرسوده شهربازی با دستان پر مهر کودکان چشم انتظار, حرکت وسایل فرسوده شهربازی با دستان پر مهر کودکان چشم انتظار,
,


وی با بیان اینکه ،کودکان در این شرایط سنی دارای هیجاناتی هستند که باید به نحوی خود را تخلیه کنند ،گفت:اما با گذشت یک ماه از روزهای بلند تابستان هیچ اقدامی از طرف شهرداری و شورای شهر برای راه اندازی مجدد این شهربازی صورت نگرفته است.

,
, وی با بیان اینکه ،کودکان در این شرایط سنی دارای هیجاناتی هستند که باید به نحوی خود را تخلیه کنند ،گفت:اما با گذشت یک ماه از روزهای بلند تابستان هیچ اقدامی از طرف شهرداری و شورای شهر برای راه اندازی مجدد این شهربازی صورت نگرفته است., وی با بیان اینکه ،کودکان در این شرایط سنی دارای هیجاناتی هستند که باید به نحوی خود را تخلیه کنند ،گفت:اما با گذشت یک ماه از روزهای بلند تابستان هیچ اقدامی از طرف شهرداری و شورای شهر برای راه اندازی مجدد این شهربازی صورت نگرفته است.,


الوندیان دیگر شهروند بیجاری نیز در گفتگو با خبرنگار ما،گفت: بوستان شاهد بیجار یکی از خوش منظره ترین مکان های تفریحی این شهر است ،اما در چند سال اخیر مسئولان مربوطه از قسمت بالایی این مکان تفریحی یعنی شهربازی سابق غافل شده اند و در حال حاضر وقت چند ست بازی در قسمت پائینی این مکان تفریحی قرار دارد که جوابگویی تفریحات کودکان این شهر نیست.

,
,


موسوی زاده که همراه پسر 5 ساله خود منتظر خلوت شدن ست های بازی کودکان در قسمت پائینی شهربازی بود ،اظهار داشت: شهربیجار جز محدود شهرهای کشور است از نبود شهربازی با امکانات تفریحی استاندار رنج می برد.

,
, موسوی زاده که همراه پسر 5 ساله خود منتظر خلوت شدن ست های بازی کودکان در قسمت پائینی شهربازی بود ،اظهار داشت: شهربیجار جز محدود شهرهای کشور است از نبود شهربازی با امکانات تفریحی استاندار رنج می برد., موسوی زاده که همراه پسر 5 ساله خود منتظر خلوت شدن ست های بازی کودکان در قسمت پائینی شهربازی بود ،اظهار داشت: شهربیجار جز محدود شهرهای کشور است از نبود شهربازی با امکانات تفریحی استاندار رنج می برد.,


وی بیان داشت: تعویض و ترمیم وسایل تفریحی شهر بازی مطالبه بحق کودکان بیجاری است،آیا وقت آن نرسیده مسئولان شهرداری و شورای شهر پنبه بلاهت را از گوششان بردارند و در راستای ترمیم و تعویض وسایل شهربازی اقدام کنند.

,
,


بازگشایی مجد شهربازی منوط به حضور سرمایه گذار است
رئیس شورای شهر بیجار در جواب سوال خبرنگار ما که آیا بعد از گذشت یک ماه از فصل تابستان ،شورای شهر فکری برای بازگشایی مجدد شهربازی دارد یا نه،اظهار داشت: وسایل شهر بازی بیجار سه سال است که پلمپ است و با صحبتی که با سازمان استاندار صورت گرفته ،ترمیم این وسایل ها فایده ای ندارد و باید وسایل جدید جایگزین شود.

,
, بازگشایی مجد شهربازی منوط به حضور سرمایه گذار است, بازگشایی مجد شهربازی منوط به حضور سرمایه گذار است,
,


وی گفت: تا کنون ما نتوانستیم سرمایه گذاری که یک میلیارد تومان برای جایگزین کردن وسایل جدید به جای وسایل فرسوده هزینه نماید پیدا کنیم.

,
,


سالاروندیان با تاکید بر اینکه ما بیخیال این موضوع نشده ایم ،بیان داشت: به جای آن در قسمت پایینی شهربازی دو ست وسایل کودک نصب شده است و آینده نزدیک نیز در پارک پانزده خرداد در زمینی به میزان 150 متر دو ست بازی کودک دیگر نصب می شود.

,
,


رئیس شورای شهر بیجار با بیان اینکه نصب این وسایل جوابگوی نیاز کودکان شهر نیست ،گفت:وسایل شهربازی تنها مختص کودکان و نوجوانان نیست و افراد بزرگسال هم می توانند از آن استفاده کنند که بازگشایی آن مهمترین اقدام در راستای ایجاد شور  نشاط اجتماعی در بین افراد مختلف شهر  می گردد.

,
,


وی خاطر نشان کرد: با وجود وضعیت فعلی تا کنون شخصی که بتواند در این راستا سرمایه گذاری کند پیدا نکرده ایم.

,
,


سالاروندیان به رایزنی ها شورای شهر با مستاجران قبلی شهرداری که شهربازی در اختیار آنها بود ،اشاره کرد و عنوان کرد:با مراجعاتی که این افراد با تهران داشته اند تعمیرکاری که بتواند وسایل بازی از قبیل چرخ فلک و دیگر وسایل ها را پائین بیاورد و در حد وسایل استاندار ترمیم نماید تا کنون پیدا نکرده ایم.

,
,


رئیس شورای شهر بیجار تاکید کرد: تنها راه برون رفت از این مشکل ،جایگزین کردن وسایل نو بجای وسایل فرسوده است ،که آنهم با توجه به بدهی های بسیار بالای شهرداری و عدم توان مالی از عهده شهرداری خارج است.

,
,


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیجار در منطقه سردسیر واقع شده و هشت ماه از سال با سرما روبه رو هستیم،حرکت به سمت ایجاد شهربازی سرپوشیده در مکانی مناسب بهترین اقدام در راستای جایگزینی آن به جای شهربازی فعلی است.
انتهای پیام/م

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه