اخبار داغ

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

ثبت دمای ۴۱ درجه در شهر اصفهان/ شهروندان در نیمه های روز کمتر تردد کنند

ثبت دمای ۴۱ درجه در شهر اصفهان/ شهروندان در نیمه های روز کمتر تردد کنند
خدابخش در توضیح میزان دمای هوای اصفهان گفت: در این هفته طبق پیش بینی های صورت گرفته درجه هوای اصفهان از ۳۹ تا ۴۰ درجه سانتیگراد در نوسان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن خدا بخش در گفتگو با صاحب نیوز، پیرامون پیش بینی هوای اصفهان و آغاز روزهای گرم تابستانی اظهارکرد: با ورود به فصل تابستان به سمت افزایش گرمای هوا می رویم و بدون شک این شدت گرما هرساله، در مرداد ماه به اوج خود می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط مونسونی روی مناطق جنوب و جنوب غربی ایران حاکم است استان اصفهان نیز تحت تاثیر این شرایط است و این هفته هم هفته ای گرم برای اصفهان خواهد بود.

,

وی در توضیح میزان دمای هوای اصفهان گفت: در این هفته طبق پیش بینی های صورت گرفته دمای هوای اصفهان از ۳۹ تا ۴۰ درجه سانتیگراد در نوسان است.

,

خدابخش تاکید کرد: در روزهای گذشته که روزهای گرمی را در اصفهان سپری می کردیم تا میزان ۴۱ درجه سانتیگراد ثبت کردیم ولی برای این هفته چنین درجه ای پیش بینی نمی شود.

,

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان عنوان کرد: در کل، شرایط کم فشار حرارتی را در تابستان داریم که در برخی از سال ها تداوم آن کمتر و بعضا بیشتر است.

,

وی عنوان کرد: این شدت گرمای هوا قطعا باعث افزایش مصرف انرژی در امر خنک سازی می شود که توصیه اکید می شود شهرندان در مصرف انرژی حالت بهینه را رعایت کنند و در نیمه روز کمتر تردد داشته باشند و در معرض تابش نورآفتاب به طور مستقیم قرار نگیرند.

,

خدابخش در پایان گفت: برای شب های این هفته وزش باد پیش بینی شده است و هوای شب های اصفهان مقداری خنک تر خواهد شد ولی وزش باد شدید پیش بینی نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه