اخبار داغ

جشنواره انگور در ملکان برگزار می شود

جشنواره انگور در ملکان برگزار می شود
فرمانده سپاه ملکان از برگزاری جشنواره ملی انگور با همکاری فرمانداری و بسیج سازندگی سپاه ملکان طی شهریورماه امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار ملکان، سرهنگ پاسدار جواد اکبری در جلسه اقتصاد مقاومتی از برگزاری جشنواره انگور در شهرستان ملکان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه شهرستان ملکان قطب‌ تولید انگور در سطح کشور به شمار می‌رود و اکثر محصول باغات شهرستان را انگور تشکیل می دهد لذا جشنواره انگور نقش مهمی در برندسازی و فروش محصولات می تواند ایفا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار ملکان،,

وی افزود: جشن انگور یکی از ظرفیت‌های مهم در جذب مشتری و توریست بوده و تولید انگور و محصولات آن به عنوان یکی از مهمترین فعالیت‌های مردم این منطقه محسوب می شود.

,

اکبری به شیوه‌ تهیه دوشاب از انگور و تولید سایر فرآورده‌های وابسته به آن از قبیل تهیه کشمش، آبغوره و شیره انگور که در این شهرستان وجود دارد اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشنواره قرار است با هماهنگی بسیج سازندگی، فرمانداری و دستگاههای مربوطه برگزار شود که بایستی در دستور کار قرار گیرد.

,

فرمانده سپاه ملکان به ایجاد غرفه هایی برای عرضه محصولات کشاورزی شهرستان در ورودی – خروجی شهر تاکید کرد و افزود:  بنا داریم در قدم اول با ایجاد غرفه هایی از انگور و فرآورده های تولیدی وابسته به آن توسط بسیج سازندگی اقدام به عرضه و فروش محصولات نماییم.

,

وی در پایان از ارائه تسهیلات در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی برای متقاضیان در مرحله اول از سوی بسیج سازندگی را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: افراد واجد شرایط می توانند برای دریافت وام در راستای اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی سپاه ملکان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه