اخبار داغ

فتونیوز/شـرکت‌های تجـاری فریـدون و دُختـَرَش !

فتونیوز/شـرکت‌های تجـاری فریـدون و دُختـَرَش !
اخیراً اسنادی از همکاری دختر فریدون به نام مریم فریدون با یکی از بانک ها و موسسات تجاری بازرگانی لندن منتشر شده است . مریم فریدون در حالی یکی از فعالان اقتصادی، تجاری در لندن است که حسین فریدون نیز در ایران بر خلاف سمت شغلی خود دست به فعالیت های اقتصادی زده است.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اخیراً اسنادی از همکاری دختر فریدون به نام مریم فریدون با یکی از بانک ها و موسسات تجاری بازرگانی لندن منتشر شده است .  مریم فریدون در حالی یکی از فعالان اقتصادی، تجاری در لندن است که حسین فریدون نیز در ایران بر خلاف سمت شغلی خود دست به فعالیت های اقتصادی زده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اخیراً اسنادی از همکاری دختر فریدون به نام مریم فریدون با یکی از بانک ها و موسسات تجاری بازرگانی لندن منتشر شده است .  مریم فریدون در حالی یکی از فعالان اقتصادی، تجاری در لندن است که حسین فریدون نیز در ایران بر خلاف سمت شغلی خود دست به فعالیت های اقتصادی زده است.,
بیزینس اینسایدر نوشته است که هدف از اعطای این بورس تحصیلی کمک به دانشجویان نیازمند کشورهای درحال توسعه است و برهمین اساس، اعطای آن به دختر برادر رییس جمهور ایران که وضع مالی مناسبی دارد، تعجب برانگیز است. به نوشته این سایت آمریکایی، مریم فریدون در شعبه لندن دویچه بانک مشغول کار هم شده است!!!
,
ارتباط تجاری شرکت حسین فریدون با دویچه بانک و بخش بازرگانی و تجاری این بانک که دختر حسین فریدون مسئولیت آن را بر عهده دارد چه میزان بوده و بهتر است جهت تنویر افکار عمومی مسئولین این مسئله را مورد واکاوی قرار داده و ابعاد آن را مشخص کنند.
,
 
,

, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه