اخبار داغ

به دعوت حاجی دلیگانی:

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به اصفهان می آیند/ بررسی چهار موضوع مهم استان در دستور کار

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به اصفهان می آیند/ بررسی چهار موضوع مهم استان در دستور کار
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار گفت: بر اساس اهمیت و جایگاهی که باید برای اصفهان باشد و متاسفانه نیست، تلاش داریم که بتوانیم اهمیت پروژه های عمرانی اصفهان را برای اعضای کمیسیون برنامه و بودجه که یک کمیسیون فرابخشی است، تبیین کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، پیرامون انتشار  خبری مبنی بر حضور اعضای کمیسیون برنامه  و بودجه مجلس برای هفته در اصفهان، اظهار کرد: براساس نیازی که حس می شد، پیگیری هایی برای دعوت از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای حضور در اصفهان و بازدید از طرح های عمرانی صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی تاکید کرد: هدف اصلی از حضور اعضای این کمیسیون مجلس، بررسی چهار موضوع اصلی اصفهان از جمله بحث آب شرب و تنگناهایی که شبکه آب رسانی بزرگ اصفهان با آن مواجه هست و در کل بحث  آب شرب استان و چالش هایی  که دراین رابطه وجود دارد.

,

حاجی دلیگانی تاکید کرد: مسائل دیگر قابل بررسی توسط اعضای کمیسیون، صنعت هواپیماسازی مستقر در شاهین شهر اصفهان، متروی اصفهان و شهرهای پیرامونی از جمله شاهین شهر  و موضوع آخر مسائل مربوط به مشکلات بخش فاضلاب استان است.

,

وی ادامه داد: براساس اهمیت و جایگاهی که باید برای اصفهان باشد و متاسفانه نیست، تلاش داریم که بتوانیم اهمیت پروژه های عمرانی اصفهان را برای اعضای کمیسیون برنامه و بودجه که یک کمیسیون فرابخشی و مهم است، تبیین کنیم.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم خاطرنشان کرد: امیدواریم با بازدید اعضای کمیسیون از طرحهای عمرانی در دست اقدام اصفهان، گشایشی  برای رفع تنگناها در محورهای بیان شده حاصل شود.

,

نماینده مجلس دهم در پاسخ به اینکه آیا اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از طرح های ملی در دست اقدام و تکمیل نشده استان همچون ورزشگاه نقش جهان و سالن سران اجلاس بازدید می کنند یا خیر، گفت: بازدید از این پروژه ها در دستور کار نیست و لی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان از روند برنامه ها و طرح های عمرانی استان از جمله پروژه های نام برده شده با خبر می شوند.

,

ویابراز امیدواری کرد: حضور چنین مسئولان  و نمایندگانی در استان و بازدید از پروژه ها  موجب بستر سازی مناسب برای تصمیم سازی مفید در تحقق و اجرای این طرح های عمرانی باشد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه