اخبار داغ

گزارش خبری؛

کودک 9 ساله کرمانشاهی در زمره خوشنویسان بزرگ قرار گرفت/هنرخوشنویسی در دستان هنرمند کوچک

کودک 9 ساله کرمانشاهی در زمره خوشنویسان بزرگ قرار گرفت/هنرخوشنویسی در دستان هنرمند کوچک
کاویان قنبری هنرمند خردسال کرمانشاهی است که توانست با اخذ مدرک عالی خوشنویسی در زمره خوشنویسان بزرگ استان کرمانشاه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طاق نیوز، حروف را با پیچش قلم آنچنان شیوا و زیبا می نویسد که گویی از ابتدا خوشنویس متولد شده، از ذوق سرشار هنر بهره ها برده و با استعدادی شگفت آینده ای روشن  را برای این هنر اصیل ایرانی رقم می زند،

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز,

کاویان قنبری این نونهال هنرمند کرمانشاهی متولد  بیستم بهمن ماه سال1386 است.

,

او هنر خوشنویسی را از سن 8 سالگی نزد مدرس خود جهانگیرولدی و با تشویق های عاشقانه پدر و اشتیاق و پیگیری های مداوم مادرش آغاز کرد و از همان ابتدا استادش را به حیرت واداشت و توانست نگاه خوشنویسان شهرکرمانشاه  را به سمت خود جلب نماید.

,

 کاویان  با انگشتان کوچکش در آزمون خوشنویسی شرکت کرد و به واسطه ی هوش سرشار و آموزش های منحصر به فرد مدرس خود توانست در طول کمتر از یک سال موفق به گذراندن دوره های مختلف هنر خوشنویسی و در نهایت  مفتخربه اخذ مدرک عالی گردد، مدرکی که نام او را در زمره خوش نویسان بزرگ قرار داد. 

,

گفتنی است، استان کرمانشاه همواره مهد خوشنویسان برجسته ای چون میرزای کلهر و آیت الله نجومی بوده و نام این دیار همواره بر نگین انگشتری خوشنویسی ایران درخشیده است و امروز نیز نونهالانی چون کاویان قنبری راه بزرگان خوشنویسی این دیار را ادامه می دهند و آینده خوشنویسی ایران در دستان کوچک این کودکان بلند اندیشه است. 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه