اخبار داغ

رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز:

ادغام برخی از اتحادیه‌ها دردسرساز است

ادغام برخی از اتحادیه‌ها دردسرساز است
رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز با اشاره به ادغام اتحادیه‌ها گفت: برخی از اتحادیه‌ها لازم است با یکدیگر ادغام شوند، امّا ادغام برخی از اتحادیه‌ها دردسرهایی را به دنبال خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «رازق»،‌ رسول شجری در رابطه با مصوبه ادغام اتحادیه‌های همگن اظهار کرد: باید بررسی شود که کجا موضوع ادغام اتحادیه‌ها به نفع صنف و اتحادیه‌ها، مردم و اقتصاد کشور است و نباید به صورت کلی درباره این موضوع اظهار نظر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «رازق»،‌ ,

وی تصریح کرد: برخی از اتحادیه‌ها لازم است که با یکدیگر ادغام شوند، امّا ادغام برخی از اتحادیه‌ها دردسرهایی را به دنبال خواهد داشت.

,

رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز با بیان اینکه  اتحادیه‌های همگن مانند کفش دست دوز و ماشینی، هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند، گفت: در گذشته در ایران کفش‌های ماشینی یا لاستیکی بود و اتحادیه‌ای به همین نام نیز وجود داشت امّا امروزه کفش دست‌دوز تلفیقی از کفش دست‌دوزی و ماشینی است.

,

شجری در پایان تصریح کرد: ضرورتی ندارد که مردم را به دردسر بندازیم و هزینه موازی‌کاری را پرداخت کنیم، ما موافق موضوع ادغام اتحادیه‌ها هستیم و باید رضایت خدا و مردم را نیز در نظر بگیریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه