اخبار داغ

اوباما بار دیگر از ترامپ انتقاد کرد

اوباما بار دیگر از ترامپ انتقاد کرد
رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد از مواضع نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور از قبیل پیشنهاد ممنوع کردن ورود مسلمانان، این مواضع را «خیانت» خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا در آخرین ماه‌های حضور در کاخ سفید، باز هم از مواضع نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور انتقاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حالی که کمتر از 6 ماه تا پایان ریاست جمهوری باراک اوباما باقی مانده، رئیس‌جمهور آمریکا با برنامه «در پیشگاه ملت» مصاحبه‌ای مفصل ترتیب داده و به سوالات این رسانه پاسه داده است.

,

قرار است این مصاحبه امروز یکشنبه توسط این شبکه پخش شود.

,

در بخش کوتاهی از این مصاحبه که تاکنون متن آن منتشر شده، رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا به شدت از مواضع نامزد جمهوریخواه انتخابات 2016 انتقاد کرد.

,

در بخشی از این مصاحبه، مجری از او می‌پرسد که با توجه به اتفاقات مونیخ و حملات دیگر در مناطق مختلف، آیا اظهارات دونالد ترامپ درباره مقابله با تروریسم و فضایی که او درباره مقابله با ان ترسیم می‌کند، درست نیست؟

,

اوباما به این سوال جواب منفی داده و تصریح کرد: «تروریسم خطر واقعی است و هیچ کسی مانند من، از این موضوع بهتر آگاهی ندارد اما یکی از بهترین راه‌ها برای  ممانعت از آن، اطمینان یافتن از عدم چند دستگی خودمان(آمریکا) و مغلوب نشدن در برابر ترس است».

,

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به پیشنهادات جنجالی نامزد جمهوریخواه گفت: «اگر ما شروع به درگیر شدن در انواع پیشنهاداتی شویم که از سوی آقای ترامپ و برخی حامیان و وکلای او از قبیل آقای گینگریج می‌شنویم؛ از قبیل اینکه ما برای افرادی که خواهان ورود به اینجا(آمریکا) هستند، آزمایشها و تست مذهبی بگیریم یا مسلمانان آمریکایی را متفاوت از دیگران تحت نظارت قرار دهیم. در این صورت ما در حال خیانت کردن به همان ارزش‌هایی هستیم که آمریکا را منحصر به فرد و استثنایی می‌کند».

,

انتهای پیام/ت

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه