اخبار داغ

حجت الاسلام تویسرکانی:

مهمترین وظیفه پیشکسوتان دفاع از نظام است

مهمترین وظیفه پیشکسوتان دفاع از نظام است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ما از نعمت ولی برخورداریم که درباره تمام موضوعات حساس موضع خود را بیان می کند و کسی نباید با وجود چنین ولی فقیه آگاه و بصیر دچار لغزش شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای مرکزی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت مهمترین وظیفه پیشکسوتان دفاع مقدس را دفاع از نظام دانست و گفت: مهمترین وظیفه و نقشی که پیشکسوتان دفاع مقدس دارند دفاع از نظام است که در این موضوع  نباید اندکی عقب نشینی کرد، بلکه باید تهاجمی عمل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج پیشکسوتان,

وی افزود: اگر پیشکسوتان جهاد و شهادت نسبت به مسئولی نقد دارند باید نقد خود را به صورت نصیحت بیان کنند و نقد ما باید با فتنه‌گران و ضد انقلاب متفاوت باشد و موجب تضعیف و تخریب نظام نشود.

,

حجت‌الاسلام تویسرکانی بیان داشت: امروز ما از نعمت ولی برخورداریم که درباره تمام موضوعات حساس موضع خود را بیان می کند و کسی نباید با وجود چنین ولی فقیه آگاه و بصیر دچار لغزش شود.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: قضاوت ما روی اشخاص بر اساس نظر مقام معظم رهبری است و با کسی عقد اخوت نبسته ایم و کسانی که در فتنه 88 نقش داشتند ما نمی توانیم به آنها اظهار محبت کنیم.

,
 
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه