اخبار داغ

حضور دو ورزشکار زنجانی در برنامه خندوانه/ برای کسب بهترین رنگینک و مدال به المپیک می روم

حضور دو ورزشکار زنجانی در برنامه خندوانه/ برای کسب بهترین رنگینک و مدال به المپیک می روم
مهسا جاور و محسن محمد سیفی دو ورزشکار تیم ملی اهل زنجان با حضور در برنامه خندوانه به سئوالات رامبد جوان پاسخ گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا, مهسا جاور با حضور در برنامه خنداونه با بیان اینکه هیچ آشنایی با رشته ورزشی خود نداشتم،افزود: یکی از معیارهای این ورزش قد بلند است که در مدرسه استعداد یابی شد و توانستم با شش ماه تمرین به تیم ملی راه یابم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه از شش سال گذشته و در سن 16 سالگی این ورزش را آغاز کردم، خاطرنشان کرد: قبل از آشنایی با این ورزش در برخی مسابقات آمادگی جسمانی و دو میدانی مدارس شرکت می کردم.

,

جاور در خصوص همسرش نیز گفت: همسر من خیلی قهرمان است و سه مدال طلای جهانی، دو مدال طلای بازی های آسیایی و مدال طلای قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد.

,

وی روحیه همسرش را عالی عنوان کرد و گفت: همسرم آرام، خونسرد و شوخ طبع هست.

,

عضو تیم ملی قایقرانی با بیان اینکه همسرم آشپزی بلد نیست اما چلو گوشت را خیلی دوست دارد، گفت: حسادت در زندگی ما جایگاهی ندارد.

,

جاور رسیدن به جایگاه فعلی را سخت عنوان کرد و گفت: برنده واقعی کسی است که خودش را باور داشته و راضی از عملکردش باشد.

,

وی در پاسخ به این سئوال که خانه مورد نظرت چه شکلی است، گفت: مدل خانه برای من مهم نیست،خانه ذهن من ساده است و خانه ای که دو نفر در کنار هم ساده زندگی کرده و یکدیگر را قبول کرده و برای چیزهایی که دوس دارند تلاش می کنند.

,

جاور المپیک را رویداد بزرگ عنوان کرد و گفت: کسانی که قرار است من با آنها مسابقه بدهم 35 سال بالا هستند و تجربه خوبی دارند.

,

وی گفت: یکی از ویژگی های رشته من تمرین و تجربه کافی است که رقبایم این تجربه را دارند اما من برای کسب بهترین رنکینگ و بهترین مدال به المپیک 2016 می روم.

,

این قهرمان زنجاین یادآور شد: ممنونم از مردم و دعاهایی که در حق من دارند.

,

محسن محمد سیفی نیز در خصوص همسرش اظهار داشت: شش دوره قهرمانی آسیا در جوانان و بزرگسالان در کارنامه مهسا جاور است.

,

وی گفت: همسرم مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون، نفر دوم کسب سهمیه در کره جنوبی و نفر پنجم دانشجویان جهان را داراست.

,

یادآور می شود: مسابقات نیمه نهایی رقابت های انتخابی المپیک روئینگ در قاره آسیا و اقیانوسیه در شهر چونگجو کره جنوبی برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

,

در رقابت نیمه نهایی روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان، مهسا جاور با قرار گرفتن در رده دوم به فینال A راه یافت و سهمیه المپیک ریو را کسب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه