اخبار داغ

در شهرکرد؛

ایستگاه فروش کتاب بمناسبت بزرگداشت اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی برپا شد

ایستگاه فروش کتاب بمناسبت بزرگداشت اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی برپا شد
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد به مناسبت بزرگداشت اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی ایستگاه فروش کتاب در مصلی حضرت امام خمینی (ره) برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرانک کبیری دهکردی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با بام ایران خبر، گفت: به مناسبت بزرگداشت اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی ایستگاه فروش کتاب در مصلی حضرت امام خمینی (ره) برپا شد.

کبیری افزود: این ایستگاه فروش کتاب همزمان با برگزاری نماز جمعه شهرکرد و به مناسبت بزرگداشت اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی که به امامت آیت‌الله طالقانی در محل مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد دایر گردید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد تصریح کرد: در این ایستگاه کتاب بیش از صد عنوان کتاب در حوزه‌های مذهبی و سبک زندگی به نمایش گذاشته شد و برای علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی تخفیف ویژه از ده تا ٥٠ درصد نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در نماز جمعه  که باحضور مسئولین استانی و شهرستانی و عموم مردم بسیار باشکوه برگزار گردید استقبال بی‌نظیری نیز از ایستگاه کتاب بعمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر،,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه