اخبار داغ

حسین یکتا در دوره آموزشی-تربیتی شهید چمران:

ما آزمون داعش را در قائله ۵۸ و ۵۹ در کردستان پاس کردیم/امروز اردوگاه دشمن به یقین رسیده که کار اسرائیل تمام است

ما آزمون داعش را در قائله ۵۸ و ۵۹ در کردستان پاس کردیم/امروز اردوگاه دشمن به یقین رسیده که کار اسرائیل تمام است
یکتا خطاب به دانشجویان بسیجی حاضر در دوره گفت:آماده ی خواندن نماز در بیت المقدس باشید چرا که دنیا بین ظهور و سقوط است و نبرد عزم ها و اراده ها در پیش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ حسین یکتا در سومین روز از دوره آموزشی تربیتی شهید چمران در مجتمع یاوران مهدی در سخنانی با موضوع "نبرد عزم ها و اراده‌ها" گفت:کار تربیتی یعنی کار چهره به چهره یعنی کار فرد به فرد یعنی کار المهد الی اللحد.

وی گفت:دوره ی شهید چمران از این بابت که  به تربیت سرحلقه های صالحین و انسان سازی می پردازد، از دیگر دوره ها مهم تر است .

یکتا با بیان اینکه فرهنگ مانند هوایی است که با آن نفس می کشیم اظهار داشت: امروز هوای ما آلوده شده است و باید به این هوا نفس بدهیم.

وی گفت:ما آزمون داعش را در قائله ۵۸ و ۵۹ در کردستان پاس کردیم.

یکتا افزود:امروزکار اسرائیل تمام شده است و در اردوگاه دشمن به این موضوع یقین بوجود آمده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه گر محبت امام زمان در دلمان نباشد در ظهور حضور نداریم گفت: باید ‌تلاش کنیم که نظرکرده حضرت شویم.حکمت خلقت ما در این عصر، انقلاب اسلامی است و قرار است به عبودیت کامل برسیم.

وی خطاب به دانشجویان بسیجی حاضر در دوره گفت: آماده خواندن نماز در بیت المقدس باشید چرا که دنیا بین ظهور و سقوط است و نبرد عزم ها و اراده ها در پیش است.

یکتا افزود: دنیا بین ظهور و سقوط گیر کرده است و در این حالت هر جبهه ای که بهتر کار کند،پیروز است.

وی در پایان عنوان داشت: نبرد آخرالزمان شروع شده است و پیروزی قطعی با اسلام است،انقلاب اسلامی به پیروزی قطعی  نزدیک شده است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه