اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در طرح ولایت دانشگاه‌های همدان:

آمریکا از هیچ توطئه‌ای علیه ایران دریغ نکرده است/جریان انقلابی و انقلاب را ناقص فهمیده‌ایم

آمریکا از هیچ توطئه‌ای علیه ایران دریغ نکرده است/جریان انقلابی و انقلاب را ناقص فهمیده‌ایم
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه آمریکا از هیچ‌ گونه توطئه ای علیه ایران دریغ نکرده است، گفت: آمریکا روز به روز بر دشمنی خود با ایران‌ افزوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ داوود گودرزی در دوره خط امام استانی(طرح ولایت) دانشگاههای همدان در دانشگاه بوعلی با بیان اینکه انقلاب یک موجود در حال حرکت، زنده و پویا است، اظهار داشت: انقلاب یک حرکت تدریجی از بدی‌ها به سمت خوبی‌ها و یک موضوع همیشه در جریان است.

گودرزی با بیان اینکه نباید به وضع موجود اکتفا کرد بلکه باید انقلاب را پیش برد، افزود: انقلاب را باید به حرکت درآورد تا سیر تکاملی آن انجام شود.

وی با اشاره به ۵ مرحله ای بودن سیر تکاملی انقلاب و بیان اینکه اکنون در مرحله سوم آن متوقف شده‌ایم و برای حرکت و عبور از این مرحله باید فعالیت‌های انقلابی خود را افزایش دهیم، عنوان کرد: مراحل سیر تکامل یک انقلاب شامل مرحله اول انقلاب اسلامی، مرحله دوم نظام اسلامی، مرحله سوم دولت اسلامی، مرحله چهارم جامعه اسلامی و مرحله پنجم تمدن‌سازی اسلامی است که ۴ مورد اول در داخل مرزها انجام می‌گیرد و مورد پنجم فرا مرزی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه از سال ۵۷ تاکنون همچنان در حال تکامل سیر انقلاب اسلامی هستیم، عنوان کرد: انقلابی که پس از رخداد انقلاب منفعل شود و مراحل دیگر را انجام ندهد به نتیجه نخواهد نرسید.

گودرزی به انقلاب مردم مصر اشاره کرد و با بیان اینکه در مصر پس از انقلاب به فکر نظام‌سازی نبوده‌اند، گفت: انقلاب اسلامی ۵ هدف دارد و به دنبال تحقق آزادی، استقلال، استکبارستیزی، کرامت انسانی و عدالت اجتماعی است.

در نظام اسلامی شاکله اسلامی شکل گرفته اما محتوا اسلامی نشده است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور تفاوت در دولت اسلامی و نظام اسلامی را در شاکله اسلامی آن دانست و گفت: در نظام اسلامی شاکله اسلامی شکل گرفته اما محتوا اسلامی نشده که ما نیز در این مرحله به سر می‌بریم و باید به این امر توجه کنیم.

وی در ادامه با تاکید براینکه ۳ چالش همواره مانع سیر تکامل انقلاب و رسیدن به اهداف شده که اولین آن دشمن است، به آمریکا در محوریت دشمنی با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکا از کودتای ۲۸ مردادماه ۳۲ دشمنی خود را با ایران آغاز کرد و روز به روز بر این دشمنی‌ افزوده است.

گودرزی با بیان اینکه آمریکا از هیچ‌گونه توطئه، دشمنی، خیانت و توهین علیه ایران دریغ نکرده است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری چند هفته یک بار در سخنرانی‌هایشان دشمنی آمریکا، جنایت‌ها و توطئه‌هایش را گوشزد می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: چالش دوم که مانع پیشرفت انقلابی بودن را گرفته وجود یک جریان غیر انقلابی است که از ابتدای انقلاب تا به امروز وجود دارد و همچنان مانع پیشرفت است.

جریان انقلابی و انقلاب را ناقص فهمیده ایم

وی سومین چالش که موجب مانع پیشرفت انقلاب می‌شود را کم‌کاری و غفلت از جریان انقلابی عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه جریان انقلابی و انقلاب را ناقص فهمیده ایم و ناقص عمل و بیان کرده ایم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر بازتعریف گفتمان انقلاب عنوان کرد: مجاهدت انقلابی باید در برنامه قرارگیرد چراکه وقت کم است و از سوی دیگر نیز باید جهاد روشنگری را آغاز کرد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, در نظام اسلامی شاکله اسلامی شکل گرفته اما محتوا اسلامی نشده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جریان انقلابی و انقلاب را ناقص فهمیده ایم,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه