اخبار داغ

معاون فرماندار شهرستان سرپلذهاب:

ثبت دروغ جاویدان منافقین در کمینگاه مرصاد/ عملیات مرصاد نمونه بارز خنثی سازی فتنه دشمنان انقلاب است

ثبت دروغ جاویدان منافقین در کمینگاه مرصاد/ عملیات مرصاد نمونه بارز خنثی سازی فتنه دشمنان انقلاب است
معاون فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت: عملیات مرصاد نمونه ای بارز از تلاش رزمندگان بصیر اسلام درخنثی سازی توطئه وفتنه های دشمنان انقلاب و اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عزیز کرمی در گفتگو با  بازی دراز، با اشاره به پنجم مرداده ماه سالروزعملیات مرصاد اظهار داشت: همواره دشمنان نظام و انقلاب در پی ضربه زدن جمهوری اسلامی ایران بوده اند و در این بین از هیچ حربه ای دریغ نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بازی دراز,

 

,

وی اذعان کرد: آنچه که مسلم است نقش مردم ایران و فرماندهان دلیر در خنثی سازی فتنه های دشمنان می باشد که عملیات مرصاد یکی از درخشانترین عملیاتهایی است که صورت پذیرفت و منافقان در چنگال توطئه خویش گرفتار آمده و شکست خوردند.

,

 

,

کرمی درادامه افزود: در تاریخ هشت سال دفاع مقدس شروع عملیات مرصاد نقطه عطف و پایان هشت سال دفاع مقدس است که در این بین با دلیرمردی رزمندگان اسلام به ثمر نشست.

,

 

,

گفتنی است پنجم مرداد ماه سالروزعملیات شکست خورده منافقان در تنگه چارزبر معروف به مرصاد است که در این عملیات منافقان با نامگذاری این عملیات به فروغ جاویدان و با هماهنگی با رژیم صدام ، اقدام به حمله‌ای کورعلیه ایران نمودند و رزمندگان فروغ جاویدانشان را درهم شکستند که دراین میان استان کرمانشاه ۵۷۰ شهید را درعملیات مرصاد تقدیم انقلاب کرد.

,

 

,

شهرستان سرپل زهاب درغرب استان کرمانشاه دارای جمعیتی بالغ بر 90 هزارنفر و 48 کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق می باشد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه