اخبار داغ

برپایی نمایشگاه گرافیک و نقاشی در نهاوند

برپایی نمایشگاه گرافیک و نقاشی در نهاوند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: نمایشگاهی از آثار نقاشی و گرافیک خانم مهتاب سوری از هنرمندان نهاوندی در این شهرستان برپاشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گرو، محمود مصباح در جمع خبرنگاران و در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی از مجموعه آثار «مهتاب سوری» در دو بخش طراحی و نقاشی در سالن نمایشگاهی اداره ارشاد اسلامی نهاوند راه‌اندازی شده و پذیرای علاقه‌مندان و هنر دوستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرو,

وی اظهار کرد: این نمایشگاه شامل ۴۰ اثر برگزیده از این هنرمند خوش‌ذوق است که ۲۰ اثر نقاشی در سبک‌های انتزاعی و رئال با تکنیک‌های آبرنگ، کلاژ، نقطه‌ای، لعاب و ۲۰ اثر گرافیک شامل نشانه، علامت، نقشه و غیره را دربرمی گیرد.

,

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند قطع این آثار را ۵۰ در ۷۰ عنوان کرد و افزود: آثار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان نهاوند در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

,

مصباح گفت: خانم مهتاب سوری از هنرمندان خوش‌ذوق و آتیه‌دار نهاوندی است که افتخارات زیادی برای شهرستان به ارمغان آورده که از آن جمله می‌توان به کسب عنوان برتر در المپیاد گرافیک کشور و کسب رتبه ۱۵ در کنکور گرافیک کشور اشاره کرد.

,

وی افزود: وی در حال حاضر دانشجوی گرافیک دانشگاه فنی شریعتی تهران بوده و این نمایشگاه نیز از آثار منتخب وی در ۵ سال فعالیت در حوزه هنرهای تجسمی است.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند عنوان کرد: این نمایشگاه از سوم مردادماه به مدت ۷ روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش دایر بوده و هرروز از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۹ آماده بازدید هنردوستان و عموم مردم است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه