اخبار داغ

تأیید کمک مالی هدایتی به باشگاه پرسپولیس

تأیید کمک مالی هدایتی به باشگاه پرسپولیس
مدیر مجموعه درفشی‌فر گفت: حمایت‌های هدایتی همیشه به باشگاه پرسپولیس وجود داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خبیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد اینکه گفته می‌شود افرادی غیر فوتبالی در اردوی اوکراین پرسپولیس حضور داشته‌اند اظهار داشت: من یک هفته کنار تیم در اردو بودم و تا آن زمان کسی نزدیک تیم نبود، البته بودند هوادارانی که به تیم لطف داشتند و علاقه داشتند لحظاتی کنار تیم بزرگ پرسپولیس باشند.

وی ادامه داد: در مجموع در یک هفته‌ای که من در اوکراین بودم مشکل خاصی وجود نداشت و تیم اردوی خوبی را سپری می‌کرد. انصافا طاهری شرایط خوبی را برای اردوی پرسپولیس در اوکراین فراهم کرده بود.

مدیر مجموعه درفشی‌فر و مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بالاخره این باشگاه و حسین هدایتی طلب حمید درخشان را پرداخت کرده‌اند، عنوان کرد: درخشان یکی از اسطورهای بی تکرار فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است ولی خودش هم می‌داند هدایتی همیشه کنار تیم بوده و به عنوان یک هوادار از تیم حمایت کرده. حتی در زمان درخشان هم حمایت‌های هدایتی وجود داشت.

خبیری در پاسخ به این سوال که آیا حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس در این مقطع کمک مالی انجام داده گفت: حمایت‌های هدایتی همیشه وجود داشته است، مسلما اگر هدایتی رسما اسپانسر باشگاه پرسپولیس بود هم دیگر از این حواشی خبری نمی‌شد و هم حمایت‌ها بیشتر می‌شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گروه ورزشی, خبرگزاری میزان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه