اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

فیش های کثیف، خیانت به مردم و خون شهداست/ قوای سه گانه ها و نهادهای نظارتی با خائنان برخورد قاطع داشته باشند

فیش های کثیف، خیانت به مردم و خون شهداست/ قوای سه گانه ها و نهادهای نظارتی با خائنان برخورد قاطع داشته باشند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت در کنار سایر قوا و نهادهای نظارتی، شمشیر خود را علیه دارندگان فیش های حقوقی و خائنان به بیت المال و خون شهدا بیرون بکشد و با آنها برخورد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با زرین خبر، با بیان اینکه نباید موضوع فیش های نجومی کثیف را سیاسی و جناحی کرد، اظهار کرد: در این موضوع باید هر کس از هر سلیقه و جناحی که باشد با آن برخورد قاطع انجام گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه دولت  در کنار سایر قوا و نهادهای نظارتی، شمشیر خود را علیه دارندگان فیش های حقوقی و خائنان به بیت المال بیرون بکشد و با آنها برخورد کند، افزود: چگونه ممکن است یک پدر شهید برای دریافت وام ناچیزی بارها به بانک مراجعه کند ولی یک فرد بی لیاقت حقوق دهها میلیونی دریافت کند؟

,

نماینده سابق مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس نهم، گفت: روزی که فردی برای یک خبر، سکه هدیه کند و با خنده از روی آن رد شویم، باید منتظر این فیش های کثیف هم می بودیم.

,

عیسی زاده با بیان اینکه انتظار بنده از قوای سه گانه و نهادهای نظارتی و بازرسی رسیدگی قاطع با این موضوع است، تصریح کرد: رزمندگان ما به عنوان مدافع حرم، از جان و مال خود می گذرند تا ما در آرامش و امنیت باشیم ولی آن طرف فردی به بیت المال و مردم خیانت می کند که به هیچ وجه شایسته و قابل قبول نیست.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: هستند کسانی که برای نان شب محتاجند ولی این آقایان هزینه ولخرجی و خوشگذرانی خود را از جیب مردم پرداخت کنند.

,

وی با اشاره به سفارش امام خمینی(ره) که یک تارموی کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان عالم نمی دهم، افزود: امام خمینی(ره) به ما کوخ نشینان و مستضعفینی که در شهرهایی مانند میاندوآب، شاهین دژ و تکاب هستند را سفارش کردند نه کاخ نشینان و مرفهین بی درد و حقوق نجومی بگیران را.

,


انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه