اخبار داغ

شوک بزرگ برای تراکتور؛

میانه میدان سرخپوشان خالی شد!

میانه میدان سرخپوشان خالی شد!
در حالی که کارشناسان، خط هافبک تراکتورسازی را نقطه قدرت این تیم می دانستند، ظاهرا دست قلعه نویی در دیدار اول از این ناحیه خالی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، در حالی که سرخپوشان تبریزی امروز اولین دیدار خود در رقابتهای لیگ شانزدهم را انجام خواهند داد، قلعه نویی در میانه میدان خود به مشکل خورده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

امروز رونمایی از تراکتور مدل 95 قلعه نویی است. تیمی که خیلی ها آن را  امید اول قهرمانی می دانند. ژنرال با خرید ستاره های پر آوازه تیمی جذاب ساخته است.

,

بعد از مصدومیت سینا عشوری و مشخص شدن عدم حضورش در هفته اول، قلعه نویی به فکر تغییر سیستم افتاد، خیلی ها منتظر بودند قلعه نویی امروز از دو هافبک بازی ساز برتر لیگ چهاردهم به صورت همزمان در ترکیب تیمش استفاده کند. نوری و کرار، بازیکنان خلاق و فانتزی که حضور همزمانشان در دیدار مقابل استقلال خوزستان، ترکیب جذابی را شکل می داد، اما اخبار رسیده حاکی از آن است که هنوز کارت بازی نوری تا به این لحظه صادر نشده است.

,

در حالی که کارشناسان، خط هافبک تراکتورسازی را نقطه قدرت این تیم می دانستند، ظاهرا دست قلعه نویی در دیدار اول از این ناحیه خالی خواهد بود. در صورتی که نوری نتواند در دیدار امروز مقابل استقلال خوزستان به میدان برود، باید منتظر تغییر سیستم در تیم تراکتورسازی بود.

,

تراکتوری ها امیدوارند تا آغاز بازی، مشکل محمد نوری را برطرف کنند تا از حضور این هافبک با تجربه در ترکیب تیم خود مقابل قهرمان فصل پیش بهره ببرند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه