اخبار داغ

مقصر ناکجاآباد فیش های حقوقی کیست؟/کاهش تورم صدروزه با حقوقهای نجومی!

مقصر ناکجاآباد فیش های حقوقی کیست؟/کاهش تورم صدروزه با حقوقهای نجومی!
در کشور اسلامی و در شرایطی که بسیاری از مردم چشم امیدشان به یارانه 45 هزار تومانی است که آنهم اضطراب قطع شدنش خواب را از چشمشان ربوده عده ای خاص در گوشه کنار مشغول خیانت به بیت المال و دزدی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  از تیار، اخیرا گزارشاتی از فیش های حقوقی نجومی برخی مسئولین و مدیران منتشر می شود که زنگ خطر را به گوش آنها که نمی‌خواهند بشنوند هم می‌رساند و درباره وضعیت وخیم و بد کشور و همان هایی که به گمان عده‌ای قرار بود کشور را نجات بدهند! به ما هشدار می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیار,

نکته مهم این است که این گزارشات سلسله وار هر روز نوع و چهره جدیدی به خود می گیرند و فیش حقوقی سازمانی جدید و بخور بخورهای عده ای آقایان خواص را بر ملا می کند وبا وجود تلاش های نافرجام برخی ها نمی‌توان  به آن انگ سیاسی بودن وارد کرد.

,

در اینکه چرا معضلاتی همچون بیکاری، رکود و تعطیلی کارخانجات و تولیدها و ... سر و سامانی نیافت؟! یک دلیل مهم آن، فقدان برنامه‌ریزی دولت برای این عرصه ها و نداشتن نقشه راه منطقی برای ایجاد اشتغال و حل مشکلات کشور است گویا آقایان مسئول در خواب غفلت و مشغول شمردن حقوهای نجومیشان بودند و وقت برای توجه به مشکلات کشور و مردم و وعده های سرخرمنی که به مردم دادند را نداشتند!

,

در شرایطی که بسیاری از مردم چشم امیدشان به یارانه 45 هزار تومانی است که آنهم اضطراب قطع شدنش خواب را از چشمشان ربوده و با کارشبانه روزی و اشتغال تمام وقت خانواده خود را سرپا نگه داشته‌اند برخی ها در گوشه کنار مشغول خیانت به بیت المال و دزدی هستند.

,

اما وقتی فلان مسئول همراه با هیئت همراهش با صرف هزینه های میلیاردی  مشغول گشت و گذار در استانها و در میان مردمانی است که حتی نان برای سیرکردن شکمشان را ندارند و به افتتاح دوباره هتلهایی که چندین ماه است افتتاح شده اند اکتفا می‌کند! باید فاتحه برنامه‌ریزی و نقشه راه و امید داشتن به این مدیران را خواند!

,

البته هیچ مسئولی هم خم به ابرو نمی‌آورد که تکلیف کشور و مردمانی که ذهنشان با دروغ پر شده چه می‌شود!؟ البته آان سخت مشغول و درگیر هستند حضرات هنوز در حال فرافکنی و قایم کردن فیش های حقوقیشان هستند!

,

و اما پیامی به آقای خاص!وقتی در میان مردم عادی سخن از فیش های حقوقی نجومی و مسئول بیچاره ای که از این وضعیت و حقوقها اظهاربی اطلاعی می کند صحبت می کنی می گویند مردم را چه فرض کرده اند مسئولی که از حقوق زیردستانش اطلاع ندارد به درد لای جرز دیوار می خورد نه مسئولیت.

,

واما اینکه علت این همه فساد، بیکاری، آسیبها و معضلات اجتماعی، افزایش منکرات و کاهش معروفات و بی توجهی ها و غفلت ها که نتیجه اش افزایش این معضلات هست چه بوده! مسئولین و مدیران در پول های هنگفتی که از بیت المال در جیب زده اند غرق شده بودند و وقت برای انجام وظیفه نداشتند!

,

شانه‌ خالی‌کردن از زیر بار مسئولیت در این دولت در شرایطی است که مسئولان با این ادعا که ویرانه‌ای بیش پس از دولت قبل تحویل نگرفته‌اند، سال اول را سال آواربرداری، سال دوم را سال رسیدن به توافق هسته‌ای و برجام و سال سوم را نیز به همین نحو سپری کردند اما خبری از گشایش اقتصادی و پشت سر گذاشتن رکود نیست این نوع اظهارنظرهای پاستورنشینان تا جایی پیش رفته که افکار عمومی قبل از هر اظهارنظر آقای سخنگو در مورد نقایص و مشکلات کشور به‌خوبی می‌توانند پیش‌بینی کنند که پاسخ دولت به این موارد چیست و حتی این موضوع به یک طنزعمومی بدل شده است.

,

اگر امروز این مطالبه توسط نیروهای انقلابی و مومن به انقلاب و از همه مهمتر حامی نظام اسلامی مطرح نشود معلوم نیست عاقبت کشور در فضایی که توسط برخی خائنین به بیت المال ایجاد شده چه خواهد بود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه