اخبار داغ

امتیاز تیم فوتسال میثاق تهران به قزوین واگذار شد؛

طرح و توسعه سبز نماینده الوند در لیگ برتر

طرح و توسعه سبز نماینده الوند در لیگ برتر
امتیاز تیم فوتسال میثاق تهران به قزوین واگذار شد و از این پس با نام طرح و توسعه سبز، نماینده الوند در لیگ برتر فوتسال خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری، تحلیلی ندای البرز، پس از کش‌و قوس‌های فراوان، امتیاز تیم فوتسال میثاق تهران به قزوین واگذار شد و این تیم با ارسال مدارک خود رسماً حضورش در لیگ برتر را قطعی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری، تحلیلی ندای البرز,

عمار مسافر که فعلاً به عنوان مشاور این تیم فعالیت می‌کند در خصوص نام و شیوه حضور این تیم در لیگ برتر گفت: نام تیم طرح و توسعه سبز الوند خواهد بود که مسابقات آن در ورزشگاه یادگار امام(ره) الوند برگزار خواهد شد.

,

وی ادامه داد: این سالن بهترین سالن ایران بوده و از کفپوش مناسب و استانداردهای لازم برخورداراست.

,

مسافر در خصوص میزان بودجه و هدف‌گذاری این تیم عنوان کرد: هدف ما بلند مدت است و نمی‌خواهیم یکسال در فوتسال حضور داشته باشیم، اما بودجه تیم  در جلسه فردا مشخص خواهد شد و قطعاً به نحوی خواهد بود که با مشکل جدی مواجه نشویم.

,

مشاور تیم طرح و توسعه سبز الوند در مورد وضعیت کادرفنی و بازیکنان تیم اظهارداشت: طی روزهای آینده وضعیت سرمربی تیم  و بازیکنان را مشخص می‌کنیم، اما قصد داریم از چند بازیکن قزوینی در کنار بازیکنانی از تیم‌های منصوری، میثاق و دانشگاه آزاد استفاده کنیم که پس از تصویب بودجه این اتفاق خواهد افتاد.

,

مسافر با بیان اینکه شرکت طرح و توسعه سبز از زیر مجموعه‌های شهرداری است خاطرنشان کرد: ما بنا داشتیم در لیگ دسته اول فعالیت کنیم، اما وقتی شهرداری قول حمایت مالی داد به دنبال خرید امتیاز میثاق افتادیم و می‌خواهیم بار دیگر نام استان قزوین را به عنوان یک قطب فوتسال مطرح کنیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه