اخبار داغ

زهرچشم گولن از اردوغان؛

سلفی دو نفر از نزدیک‌ترین افراد به گولن در کاخ سفید + تصاویر

سلفی دو نفر از نزدیک‌ترین افراد به گولن در کاخ سفید + تصاویر
آمریکا که هنوز پاسخ صریحی به درخواست ترکیه در مورد تحویل فتح الله گولن نداده است، میزبان دو نفر از نزدیک ترین افراد به وی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بر اساس خبری که روزنامه «حریت»، منتشر نمود، این عکس ها در جشنی که اوباما شخصا بعد از گذشت یک هفته از کودتای ترکیه، در کاخ سفید برگزار کرد، گرفته شده و نمایانگر حضور دو تن از نزدیک ترین افراد به فتح الله گولن در این مراسم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در جشن به تاخیر افتاده عید فطر اوباما، رئیس اتحادیه تُرک ها و آمریکایی ها، فاروک تابان و رئیس فروم رومی، اِمره چلیک که هر دو از نزدیکان گولن هستند، در لیست دعوت شدگان بودند.

,

چلیک که رئیس اتحادیه فُروم رومی فعال در آمریکا هست، سلفی های خود که در این جشن برگزار شده در کاخ سفید گرفته شده اند را در دنیای فضای مجازی به اشتراک گذاشت. این سلفی که رئیس جمهور آمریکا، باراک اوباما هم در آن دیده می شود، باعث جلب توجه زیادی در فضای مجازی شد.

,

وی همچنین با انتشار عکسی از خود در اتاق سبز کاخ سفید، در زیرش نوشت: "دیدار خصوصی در اتاق سبز"!

,

همه این ها در حالی اتفاق می افتد که اوباما حمایت خود را از اردوغان و دولت ترکیه اعلام نموده و گفته است که حمایت های لازم را انجام خواهد داد ولی تا کنون دولت ترکیه، پاسخی رسمی از سوی دولت آمریکا مبنی بر درخواست اعاده فتح الله گولن دریافت نکرده است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه